Jump to content

Sommarjobb!

Zack
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 156
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag jobbar på dagis :(

Det är riktigt nice -_- Sitter typ med barnen och kollar när dem leker hela dagen... och gör dem något man inte gillar så säger man bara till dem. Dem lyssnar faktist på en i den åldern :unsure:

Mmm torka bajs.

Jag har inget jobb. Har inte orkat skaffa. Ska plugga upp lite poäng nu snart istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var med om en så jävla roliga sak på jobbet idag! ;)

Jag och en kille till gick igenom en korridor på universitetet, där vi håller på att flytta in kartonger. (Jobbar på flyttfrima)

Plöstligt här vi från ett rum som vi precis passerade: "Åh, killar!"

OBS: Det här var inte ett "Åhoj, killar!? Kom hit och hjälp mig med en sak"

inte heller "Tss, killar vet du. :unsure: "

inte ens: "Ååhhh, killar. Så jävla jobbiga. :) "

Nej, det kom ut i ett rent porrstön; "ÅH, KILLAR".

För någon sekund visste jag och den andra killen inte riktigt vad vi skulle ta oss till, men både hade ju iallafall uppfattat det likadant. Vi kollade på varandra och började typ småfnissa.

I vilket fall. Jag han aldrig förstå att det faktiskt var oss hon hade ropat på, förrän hon helt plötsligt stod bredvid oss.

"Jo, jag undrar om ni kan flytta ut den här bokhyllan för den ska slängas"

Visst det kunde vi ju göra. Det jobbiga var bara att jag fick en sån extrem skrattattack och jag fick verkligen kämpa för att hålla det inne. Var tvungen att vända bort ansiktet, för jag kunde helt enkelt inte kolla på henne. :lol:

Nåja, jag försökte förklara så gott jag kunde. Men jag antar att man måste varit där för att förstå det roliga. :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...