DimpZ Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Är inne på tredje veckan av mitt sommarjobb @ Fortifikationsverket. 65kr/h. Klipper mest gräs och sån skit. Slutar den 29e och har då tjänat strax över 9k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Och jag flyttar kartonger och bord hela dagarna. Fasen så trött man blir i benen av allt gående! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag jobbar på dagis Det är riktigt nice Sitter typ med barnen och kollar när dem leker hela dagen... och gör dem något man inte gillar så säger man bara till dem. Dem lyssnar faktist på en i den åldern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag jobbar på dagis Det är riktigt nice Sitter typ med barnen och kollar när dem leker hela dagen... och gör dem något man inte gillar så säger man bara till dem. Dem lyssnar faktist på en i den åldern Mmm torka bajs. Jag har inget jobb. Har inte orkat skaffa. Ska plugga upp lite poäng nu snart istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Klipper gräset hos en blind tant... Det är bra att hon inte ser så man inte behöver klippa så noga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Slipade/Målade två garageportar med min far nu ikväll. 100kr/h På onsdag ska jag börja jobba med min fars chef. Måla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Jobbar på återvinningsgården, riktigt soft. 70% av tiden där består av att sitta inne och leka med en sån där flugsmälla som ger stötar. GRILLA MYGG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Jag chillar och gör hemsida. Inte så mycket pengar men jag slipper göra ett skvatt med tanke på att jag kan göra hemsidan klar på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Haha, satte mig vid lunchen trött som fan, satt 1-2 timmar (inga beställningar inne, så np) så huvudvärken drog bort, sen kom dom som jag jobbade med...Tro på fan att dom börjar snacka om te och te-smakerna, jag trodde det var cyprez jag snackade med, herrejävlar. Tehe. Redigerad 27 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Var med om en så jävla roliga sak på jobbet idag! Jag och en kille till gick igenom en korridor på universitetet, där vi håller på att flytta in kartonger. (Jobbar på flyttfrima) Plöstligt här vi från ett rum som vi precis passerade: "Åh, killar!" OBS: Det här var inte ett "Åhoj, killar!? Kom hit och hjälp mig med en sak" inte heller "Tss, killar vet du. " inte ens: "Ååhhh, killar. Så jävla jobbiga. " Nej, det kom ut i ett rent porrstön; "ÅH, KILLAR". För någon sekund visste jag och den andra killen inte riktigt vad vi skulle ta oss till, men både hade ju iallafall uppfattat det likadant. Vi kollade på varandra och började typ småfnissa. I vilket fall. Jag han aldrig förstå att det faktiskt var oss hon hade ropat på, förrän hon helt plötsligt stod bredvid oss. "Jo, jag undrar om ni kan flytta ut den här bokhyllan för den ska slängas" Visst det kunde vi ju göra. Det jobbiga var bara att jag fick en sån extrem skrattattack och jag fick verkligen kämpa för att hålla det inne. Var tvungen att vända bort ansiktet, för jag kunde helt enkelt inte kolla på henne. Nåja, jag försökte förklara så gott jag kunde. Men jag antar att man måste varit där för att förstå det roliga. Redigerad 27 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 ööööö...när min sister hade brölop så fick jag stå i baren och sälga sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 ööööö...när min sister hade brölop så fick jag stå i baren och sälga sprit Jaha du, ditt jäkla nöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 ööööö...när min sister hade brölop så fick jag stå i baren och sälga sprit faksDASddsmOO. c00lT. FårR jaG OckSå tA pÅ dIg?1+21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 när är det man söker sommarjobb, februari? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 när är det man söker sommarjobb, februari? Så tidigt som möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 ööööö...när min sister hade brölop så fick jag stå i baren och sälga sprit Är du säker på att det inte var prit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag ska försöka fixa sommarjobb på Game i Skellefteå nästa sommar. Hoppas man kan jobba där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts