Zack Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Okej tack. Nej men jag ska försöka titta på avstånd, inte bli allt för engagerad i dom. Plus att jag är ganska duktig med barn... Fast det dära med trehjulingen lät ganska kul... Det var kul, jag ramlade och slog mig. Sen tittade jag upp och dog inombords, där satt tre 5-åriga killar redo på sina trehjulingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Sökte sommarjobb via kommunen, 60kr/h tror jag Men vem vet, jag kanske ska ut och resa lite i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Fick ett kommunalt jobb här I närheten. Endast 40kr I timmen, jobbar I 3 veckor. Det duger. Måste endå ha pengar till PS3 så jag kan spela GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Fick ett kommunalt jobb här I närheten. Endast 40kr I timmen, jobbar I 3 veckor. Det duger. Måste endå ha pengar till PS3 så jag kan spela GTA IV. Xbox? Billigare och smartare. PS3 är ett riktigt nerköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Xbox? Billigare och smartare. PS3 är ett riktigt nerköp. Följer Playstation-serien och GTA-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Har ett jobb på turistbyårn i Borgholm på G, ska ringa och fixa tid för intervju imorn! Woho! Jag fick det! En god vän till mig kommer också jobba där så det ska bli jäkligt kul. Tror att det är ganska precis 20 000kr jag kommer tjäna, 6h/dag, 6 dagar i veckan i 2 månader så det blir väl ~70kr timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Woho! Jag fick det! En god vän till mig kommer också jobba där så det ska bli jäkligt kul. Tror att det är ganska precis 20 000kr jag kommer tjäna, 6h/dag, 6 dagar i veckan i 2 månader så det blir väl ~70kr timmen. Blir den lokala turistbyrån för mig med, i år igen. Kommer väl få jobba tre - fyra veckor och tjänar drygt 5.000:- på det. Duger för min del, kastar inte speciellt mycket pengar omkring mig. Soft jobb också, iaf för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Förhoppningsvis kanske jag får jobba med Alpo, den gråhåriga kedjerökaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Var för sent ute med ansökan till Hotell Hulingen så fick nöja mig med att söka på Konsum. Efter 45 minuters intervju kläcker föreståndaren ur sig att "vi anställer ju bara folk som hunnit fylla arton innan sommaren...pga försäkringar och sådära va..." Så det lär väl inte bli mycket med sommarjobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Jahapp. Far min kanske har fixat så att jag får vara med honom och måla i sommar. Tjänar säkert inte lika bra som förra sommarn men då jobbade jag åt min farbror och nu åt min pappas arbetsgivare. Inte klart än men kanske iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) Woho! Jag fick det! En god vän till mig kommer också jobba där så det ska bli jäkligt kul. Tror att det är ganska precis 20 000kr jag kommer tjäna, 6h/dag, 6 dagar i veckan i 2 månader så det blir väl ~70kr timmen. Fick kontraktet idag och det är visst 5 dagar i veckan man jobbar 75%. DVS 10310:-/mån + semesterersättning 13% vilket ger 92,44 kr/tim. Ganska najs för att vara första gången man sommarjobbar Redigerad 29 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Fick veta idag att jag fått jobb på återvinningsgården. Tvekar om jag ska ta det, 50 kr/h, 08.00-16.00 (tror jag) i två veckor. Vad tycker ni? Ska jag sträva efter något annat eller ta det här jobbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Fick min första korrekturläsningstext igår, del ett i en novellserie om livet vid en tysk tygfabrik under mellankrigstiden. Ho-hum. Fick veta idag att jag fått jobb på återvinningsgården. Tvekar om jag ska ta det, 50 kr/h, 08.00-16.00 (tror jag) i två veckor. Vad tycker ni? Ska jag sträva efter något annat eller ta det här jobbet? Jag skulle definitivt inte ta det jobbet, inte värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Jag får betalt för att klippa gräset. Sedan ska vi måla om huset ÅT våra hyresvärdar, och som tack för hjälpen slipper vi betala hyra i ett par månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Yes, fick precis sommarjobb hemma! Vi ska renovera i stort sett hela lägenheten under sommaren, så folk behövs, och folk i detta fallet är jag, min storebror och min pappa. Jag får betalt, och det är nära och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Fick veta idag att jag fått jobb på återvinningsgården. Tvekar om jag ska ta det, 50 kr/h, 08.00-16.00 (tror jag) i två veckor. Vad tycker ni? Ska jag sträva efter något annat eller ta det här jobbet? Kör för det... jag får samma lön, 6 timmar/dagen i två veckor, jag har inget o göra ändå på mitt oändligt långa sommarlov :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Fick veta idag att jag fått jobb på återvinningsgården. Tvekar om jag ska ta det, 50 kr/h, 08.00-16.00 (tror jag) i två veckor. Vad tycker ni? Ska jag sträva efter något annat eller ta det här jobbet? Take it, take it.. Kan bli svårt att få tag i nåt annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Woho! Jag fick det! Kanske vi träffas. Ska till Öland på semester, 23 juni - 1 juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Fick veta idag att jag fått jobb på återvinningsgården. Tvekar om jag ska ta det, 50 kr/h, 08.00-16.00 (tror jag) i två veckor. Vad tycker ni? Ska jag sträva efter något annat eller ta det här jobbet? Nej, för lite betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Wiee, var nyss på möte och nu är det bestämt att det blir sommarjobb på länsstyrelsen i sthlm. Jobbar augusti. 22K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts