The Dude Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Har funderat på att göra ett planteringsförsök isommar... Vet inte hur det går till, men ungefär hur många plantor sätter man på en dag? Vad ska du odla? Sätt alla plantor på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Har eventuellt fixat sommarjobb på den flyttfirman som ska tömma en massa hörsalar på möbler på Linköpings Universitet. På-formuleringar for the win Redigerad 16 april, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Vad ska du odla? Sätt alla plantor på en gång Inte vet jag, i skogen ska man då vara, så små tallar kanske... Nja, det gillas nog ej ev arbetsledaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Kommunen brukar anställa några musiker för 5000 innom perioden av tre veckor på sommaren. Verkar vara gott om plattser i år. Finns kanske en chans... om de nu är desperata. Vid 16 år är gränsen dragen och jag har inte ens fyllt 15... :'(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Kommunen brukar anställa några musiker för 5000 innom perioden av tre veckor på sommaren. Verkar vara gott om plattser i år. Finns kanske en chans... om de nu är desperata. Vid 16 år är gränsen dragen och jag har inte ens fyllt 15... :'(. Vafan ska dom med musiker till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Kommunen brukar anställa några musiker för 5000 innom perioden av tre veckor på sommaren. Verkar vara gott om plattser i år. Finns kanske en chans... om de nu är desperata. Vid 16 år är gränsen dragen och jag har inte ens fyllt 15... :'(. Då behöver du väl inget sommarjobb om du bara är 14 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Då behöver du väl inget sommarjobb om du bara är 14 år? Alla gillar väl pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Alla gillar väl pengar? Jeje whatev, det är ändå rätt tidigt. Bra att vara ute tidigt, i och för sig... men man får ändå inte så what're ya gonna do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Lyckats få jobb som budbilsförare och även som Gate Agent på en stor flygplats i göteborgsområdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Lyckats få jobb som budbilsförare och även som Gate Agent på en stor flygplats i göteborgsområdet. Råkar denna "flygplats i göteborgsområdet" vara Landvetter eller Säve? Det är de enda jag vet här i "närheten" i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Yayayayayayay! Jag ska jobba på Linköpings Flyttbyrå. Arbetstider och lön har jag ingen aning om än, men jag är garanterad en plats iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jag har bokat möte nu, så vi får se vad han säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Yayayayayayay! Jag ska jobba på Linköpings Flyttbyrå. Arbetstider och lön har jag ingen aning om än, men jag är garanterad en plats iallafall. Manligt Jag ska också bära lådor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag får väl något psykbryt. posten ringde till mig för ett tag sn och sa att "det inte var aktuellt med sommarjobbare i år., sök gärna igen nästa år" kung dom kläckte ur sig det så tidigt så jag hinner få ett annat sommar jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 För ungefär en vecka sen hade jag världens ångest för att jag inte hade skaffat sommarjobb.. Nu har jag fem stycken att välja mellan: Åka till syster i Dublin, Irland och jobba på hennes restaurang. Jag utbildar mig som kock just nu. (Dublins tredje bästa restaurang) Kock på en krog/restaurang i stan (Jobbar redan där, började i fredags) Jordgubbsförsäljare (Jobbade som det förra året) Prata i telefon ("Jag heter Christian Mattson och ringer från PEC i kristinehamn. Vi har en markandsundersökning och får jag ställa några frågor... blabla)Åka till syster i Dublin, Irland och jobba på hennes restaurang. Jag utbildar mig som kock just nu. (Dublins tredje bästa restaurang)Kock på en krog/restaurang i stan (Jobbar redan där, började i fredags)Jordgubbsförsäljare (Jobbade som det förra året)Prata i telefon ("Jag heter Christian Mattson och ringer från PEC i kristinehamn. Vi har en markandsundersökning och får jag ställa några frågor... blabla)Gå in på restauranger och kroger på kvällen och beställa starköl/sprit & vin och se hur hårda de är med legg.Alla de jobben har jag blivit förfrågad om, och kan tacka ja till. Men de två första jag skrev ska jag med säkerhet välja. Sen har även min far fixat 4-5 jobb till mig, men då måste jag ta körkort först. Så, jag har lite att välja bland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Femman låter inte helt fel. Så får du kanske en massa ob-tillägg med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Jag fick feriejobb. Wihoo. Sedan har jag sökt till några ställen jag inte kommer ihåg, men troligen fick jag inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Tydligen ska jag måla om huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Det är bättre att söka själv en att göra det hos kommunen, då visar man att man kan tar mer ansvar själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts