Jump to content

Sommarjobb!

Zack
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 156
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nänänänä!

Jag ska dömma fotbollsmatcher i år (små knattar på sju som precis lärt sig gå. :) ) för någon hundring per match. :)

Räknar med att dömma ca 60-70 matcher, ska få dömma under tre turneringar också. ;)

Jäklar vad bra du får betalt da ;) Själv har jag ej fåt något för det var försent att fråga. För jag var tvungen att gå till gården som vi har hos mig. Men de sa att det är försent att ansöka nu :( får vänta tills nästa år :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sökte sommarjobb på närmaste golfbana härute, men nu har idioterna där ändrat så man måste vara över 18 för att ens få ett sommarjobb, men jag menar, hur många "sommarjobbar" när man gått över 18 års ålder?

Då tänkte jag istället nya banor, kanske jag ska sommarjobba inne på köket i Danderyds Sjukhus? Laga lite käk till Agda, 94 med grå starr är väl aldrig helt fel? Jodå det var det visst, där får man inte vara över 18 år. Men hur mycket känsla för arbetsliv får man då? Idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sökte sommarjobb på närmaste golfbana härute, men nu har idioterna där ändrat så man måste vara över 18 för att ens få ett sommarjobb, men jag menar, hur många "sommarjobbar" när man gått över 18 års ålder?

Då tänkte jag istället nya banor, kanske jag ska sommarjobba inne på köket i Danderyds Sjukhus? Laga lite käk till Agda, 94 med grå starr är väl aldrig helt fel? Jodå det var det visst, där får man inte vara över 18 år. Men hur mycket känsla för arbetsliv får man då? Idioter.

Du menar att man inte får vara under 18 i köket va? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är sant. Men då är man väl oftast precis 18, sen börjar man ju leta jobb istället. Det är ju större majoritet under 18 som sommarjobbar än över 18. Tror jag... >_<

Det tror jag också men fortfarande, högskola/universitet?

---

4'000 posts, jag vill tacka mamma och pappa~~ :'(

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor