Tweak Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Haha. Nej nej nej. Ska sommarjobba på Kalmar Industries - i Lidhult, Tjotaheiti. Falsk marknadsföring :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Har inte sökt, kommer inte söka men jag skulle verkligen behöva ett i sommar eftersom jag kommer gå utan studiebidrag. Men jag har inte tid till jobb i sommar, så får klara mig utan pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Falsk marknadsföring :'( Så in i. Fast de ska tydligen vara generösa med lönen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Nja, sjuksköterska!.. Men bli inte förvånad om din farmor säger sjuksyster! fast säger hon sjuk syster så ska du reagera! Borde inte männen heta sjukskötare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Nänänänä! Jag ska dömma fotbollsmatcher i år (små knattar på sju som precis lärt sig gå. ) för någon hundring per match. Räknar med att dömma ca 60-70 matcher, ska få dömma under tre turneringar också. Jäklar vad bra du får betalt da Själv har jag ej fåt något för det var försent att fråga. För jag var tvungen att gå till gården som vi har hos mig. Men de sa att det är försent att ansöka nu får vänta tills nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Just nu gör jag lumpen som insatssoldat så jag kommer jobba som skyddsvakt under sommaren. Tjänar bara 72 kr/dag men då får jag också gratis mat, boende, resor, gym, bio m.m + att jag får betalt även för de dagar jag är ledig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Sökte sommarjobb på närmaste golfbana härute, men nu har idioterna där ändrat så man måste vara över 18 för att ens få ett sommarjobb, men jag menar, hur många "sommarjobbar" när man gått över 18 års ålder? Då tänkte jag istället nya banor, kanske jag ska sommarjobba inne på köket i Danderyds Sjukhus? Laga lite käk till Agda, 94 med grå starr är väl aldrig helt fel? Jodå det var det visst, där får man inte vara över 18 år. Men hur mycket känsla för arbetsliv får man då? Idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Sökte sommarjobb på närmaste golfbana härute, men nu har idioterna där ändrat så man måste vara över 18 för att ens få ett sommarjobb, men jag menar, hur många "sommarjobbar" när man gått över 18 års ålder? Då tänkte jag istället nya banor, kanske jag ska sommarjobba inne på köket i Danderyds Sjukhus? Laga lite käk till Agda, 94 med grå starr är väl aldrig helt fel? Jodå det var det visst, där får man inte vara över 18 år. Men hur mycket känsla för arbetsliv får man då? Idioter. Du menar att man inte får vara under 18 i köket va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Du menar att man inte får vara under 18 i köket va? Nej, tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Nej, tvärtom. Men då får väl du jobba där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Men då får väl du jobba där? Ja precis, men som jag sa, då får man ju ingen riktig känsla för arbetslivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Har inte sökt, kommer inte söka men jag skulle verkligen behöva ett i sommar eftersom jag kommer gå utan studiebidrag. Men jag har inte tid till jobb i sommar, så får klara mig utan pengar. Tja, det går ju faktiskt. Jag är iaf ett levande bevis på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Äsch, aldrig haft ett jobb, inte ens ett sommarjobb. Blir väl det vanliga: Mosa bilrutor och se om man hittar något där i som man kan sälja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Sökte jobb nu på företaget som delar ut ölandsmagazinet. Hoppas verkligen jag får det för det verkar riktigt gutt, köra bil hela dagarna, se öland och träffa folk. Redigerad 15 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Men jag menar, hur många "sommarjobbar" när man gått över 18 års ålder? Ganska många som studerar och vill ha en extra slant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Ganska många som studerar och vill ha en extra slant? Jo det är sant. Men då är man väl oftast precis 18, sen börjar man ju leta jobb istället. Det är ju större majoritet under 18 som sommarjobbar än över 18. Tror jag... Redigerad 16 april, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Jo det är sant. Men då är man väl oftast precis 18, sen börjar man ju leta jobb istället. Det är ju större majoritet under 18 som sommarjobbar än över 18. Tror jag... Det tror jag också men fortfarande, högskola/universitet? --- 4'000 posts, jag vill tacka mamma och pappa~~ :'( Redigerad 16 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Sökte jobb nu på företaget som delar ut ölandsmagazinet. Hoppas verkligen jag får det för det verkar riktigt gutt, köra bil hela dagarna, se öland och träffa folk. Åhh, ett drömjobb! Har varit på Öland varje sommar sen jag var ... liten. Finaste landskapet i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Äsch, aldrig haft ett jobb, inte ens ett sommarjobb. Blir väl det vanliga: Mosa bilrutor och se om man hittar något där i som man kan sälja. King among men ... king among men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Har funderat på att göra ett planteringsförsök isommar... Vet inte hur det går till, men ungefär hur många plantor sätter man på en dag? Redigerad 16 april, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts