RavenE Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Men men, dom aggressionerna får man ta ut på någon annan, typ en kompis eller något sådant. Tex. ett forum på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jag har på pappas jobb som vanligt. Det ska flytta till nybyggda kontor i Kista och då ska källarförrådet rensas ut. Det är väl inte jättekul egentligen men det är ganska fritt eftersom pappa är chef. Skjuts till&från jobbet, lunch, ta rast lite när man vill o.s.v. Helt klart värt 70 i timmen i alla fall. Kanske får på mammas jobb också. Vet inte riktigt vad jag ska göra där men någon form av kontorsarbete blir det i alla fall, om jag får jobbet. Kanske jobbar 3-4 veckor sammanlagt. Räknar med 2500 i veckan ungefär, det är vad det brukar bli. Så det är inte helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Timanställd på ambulansen, jiiiiiiipppiiiiiiiieeeeee! eller inte.. dock är det mkt semestertider så jag kan nog räkna med att kunna klara mig mer än väl! vill fan ha fast anställning där.. meeen då måste jag läsa till syrra.. vilket jag ska, eller iaf söka.. men det ska inte vara några problem att komma in.. blir till att söka in till syrra efter sommaren.. 3 jävla år, men det kan det vara värt, så får jag jobba med det jag vill resten av livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Timanställd på ambulansen, jiiiiiiipppiiiiiiiieeeeee! eller inte.. dock är det mkt semestertider så jag kan nog räkna med att kunna klara mig mer än väl! vill fan ha fast anställning där.. meeen då måste jag läsa till syrra.. vilket jag ska, eller iaf söka.. men det ska inte vara några problem att komma in.. blir till att söka in till syrra efter sommaren.. 3 jävla år, men det kan det vara värt, så får jag jobba med det jag vill resten av livet. "Syrra" betyder sjuksyster, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 "Syrra" betyder sjuksyster, right? Nja, sjuksköterska!.. Men bli inte förvånad om din farmor säger sjuksyster! fast säger hon sjuk syster så ska du reagera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Nja, sjuksköterska!.. Men bli inte förvånad om din farmor säger sjuksyster! Men hur får man isf sjuksköterska till "syrra"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Men hur får man isf sjuksköterska till "syrra"? Ja du, eftersom sjuksyster har hängt med sen urminnes tider så kommer det väl därifrån, alla mina kollegor säger syrra, vet inte om det är för att det är Skåne, men det är en term.. Undersköterska säger iaf jag oftast USK:are till.. Hon: USK Han: USK:are varför vet jag inte, jag är trött, jag börjar 09 imorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Ja du, eftersom sjuksyster har hängt med sen urminnes tider så kommer det väl därifrån, alla mina kollegor säger syrra, vet inte om det är för att det är Skåne, men det är en term.. Undersköterska säger iaf jag oftast USK:are till.. Hon: USK Han: USK:are varför vet jag inte, jag är trött, jag börjar 09 imorn.. Ok, förlåt Jag blev bara lite fundersam. Det lät lite roligt att du skulle plugga till syrra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Ok, förlåt Jag blev bara lite fundersam. Det lät lite roligt att du skulle plugga till syrra Haha, icke att jag är sur.. Men bli inte förvånad om jag säger något annat vid en annan tidpunkt då jag är piggare! Ja du, som sagt, Skåne, här nere är det vanligt att bli kallad syrra som man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Har sökt jobb på en kanotaffär i Solna, ganska så nyöppnad, vore kano(t)n om jag fick det, får jag inte det så ska jag ha ströjobb hos farsan och slappa bort mitt sista sommarlov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Har sökt jobb på en kanotaffär i Solna, ganska så nyöppnad, vore kano(t)n om jag fick det, får jag inte det så ska jag ha ströjobb hos farsan och slappa bort mitt sista sommarlov. Haha, du vet minsann vad som får mig att dra på smilbanden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Inget bestämt sommarjobb än, hoppas dock att jag får på länsstyrelsen i sthlm där jag praktiserar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Haha, du vet minsann vad som får mig att dra på smilbanden Ibland måste även jag visa min otroligt påhittiga sida . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Ska ta itu med lite ferieskit på Kalmar Industries några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Funderar på att fråga om sommarjobb på Expert, annars blir det nog turistbyrån eller dylikt. Jobbade på en samegård förra året, hell on earth, mmyes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jepp, ska jobba hela sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Ska ta itu med lite ferieskit på Kalmar Industries några veckor. Så du ska sommarjobba i Kalmar? Får se om vi stöter på varandra isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hej ***** ******! Vi har tagit emot och registrerat din ansökan till tjänsten Sommarjobb som bilincheckare eller kajvärd . Med vänlig hälsning Stena Line Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Har ett feriejobb garanterat hos kommunen i tre veckor... Får runt 5500 av det, har sökt till ett dagis. Sen så ska jag söka ett kvälls/helg jobb på mcadonalds och få in lite mera pengar i övrigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Så du ska sommarjobba i Kalmar? Får se om vi stöter på varandra isåfall Haha. Nej nej nej. Ska sommarjobba på Kalmar Industries - i Lidhult, Tjotaheiti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts