skribb Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 jag skulle vilja sälja vc för 450 spänn vem vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Varför vill du sälja gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Varför vill du sälja gta vc exakt varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Och vem köper ett begagnat spel för 450 kr när man kan få ett nytt för 529? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Och vem köper ett begagnat spel för 450 kr när man kan få ett nytt för 529? han har ju inte spelat spelet FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 jag har inte ps2 så jag kan inte spela det, och det är billigare med 450 än 529 efterssom det är nytt (jag har ju inte spelat det) FFS!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 jag har inte ps2 så jag kan inte spela det, och det är billigare med 450 än 529 efterssom det är nytt (jag har ju inte spelat det) FFS!!!!!!!! Du kunde ju ha skrivit att det var nytt så man fattar. FFS??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 FFS är engelska och står för: For Fuck's Sake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Skulle du inte spela emulator?? Annars kan du rama in det och hänga upp på väggen som bevisar att du van en tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 nä för det finns en lapp där som står 2:a i gtasajten blabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 haha va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 SKULLE DU INTE SPELA EMULATOR+?? Men du kan ju spara ditt vice city ändå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts