minigun Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Såg reklam för den på TV. Som alla vet är det ju förtäckt starkölsreklam Men jag undrar om det är någon som sett dom i butik? FINNS dom överhuvudtaget? (Har INTE tänkt köpa såna, bara nyfiken ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Såg den på ICA för någon dag sen, så ja dom existerar. Om dom sen är goda är en annan sak, Norrlands starköl är ju jävligt god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Såg den på ICA för någon dag sen, så ja dom existerar. Om dom sen är goda är en annan sak, Norrlands starköl är ju jävligt god. Alkoholfri öl smakar som det egentligen låter, inte gott.. Så, ni kan ju testa, men jag lovar att det inte är gott. Har inte druckit Norrlandsguld alkoholfri, men Carlsberg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jag gissar starkt på att det gjorde den för att kunna göra reklam för sitt märke. De skiter nog i den alkoholfria ölen då människor tänker "Norrlands Guld, mm, öl" typ. Om någon förstår hur jag tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Alkoholfri öl är som avslagen läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 usch låter äckligt! Att dricka alkoholfri öl är som att titta på mat men inte äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 usch låter äckligt! Att dricka alkoholfri öl är som att titta på mat men inte äta. Kunde inte sagt de bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Eh, nu ska jag köpa en sån, dra upp på stan och vara cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Ja det låter onekligen äckligt.. Blev faktiskt förvånad över att någon sett dom i butik !! Trodde dom bara fanns i reklamen, som jag sa tidigare: Förtäckt starkölsreklam, ganska smart, men att dom får kringå lagen på det sätter förstår jag inte, (inte för att jag bryr mig men ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Alkoholfri öl och rökfri tobak, det är livet det Förstår inte varför det finns alkoholfri öl, det är lika bra att pissa i ett glas och dricka upp det. Vad kostar en sån där burk ni som vet? Går ju att köpa 50 burkar och tömma det i badkaret och kasta i 2 gästbitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Eh, nu ska jag köpa en sån, dra upp på stan och vara cool. Så kan du springa runt och skrika "FyFaN vAd FuLl JaG äR" och kasta burkarna på bussar -------- Druckit alkoholfri öl ett par gånger, vet inte riktigt varför men... Tjusningen försvinner helt enkelt. Det är inte öl längre, snarare nånting liknande piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Så kan du springa runt och skrika "FyFaN vAd FuLl JaG äR" och kasta burkarna på bussar Och sen knullar jag alla brudar som då tycker jag är cool. - - - Vill man ha alkoholfritt kan man väl lika gärna dricka läsk? Det är väl mer "accepterat" att dricka läsk än stå och dricka låtsasöl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Ni har inte märkt att det även finns lättöl på ICA som inte heller ger någon berusning och det har inte slagit er att vissa tycker att smaken av öl är god? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Alkoholfri Norrlands låter inte så läskande. Brukar köpa 2,2 och där går gränsen. Annars blir det kissmak:ph34r: Redigerad 10 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jag har provat alkoholfri öl en gång... smakade inte så dumt faktiskt. Det var dock inte Norrlands Guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jag har provat alkoholfri öl en gång... smakade inte så dumt faktiskt. Det var dock inte Norrlands Guld. Drack lite "Kinderbier" på Tenneriffa för tre år sen. Smakade ganska sött om jag inte missminner mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts