V-Master Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 tjena! tänkte höra hur långt ni har kommit på motor storm?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Har det inte. Skulle inte skaffa det ens om jag hade ett PS3. Hela kalaset är bara en enda stor grafikuppvisning. Excitetruck+ förbättrad graffik+ realism= Motorstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 9 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 tjena! tänkte höra hur långt ni har kommit på motor storm?? mjo e väl mycket de e väl typ 3-5 olika banor bara så de blir ganska tjatigt sen att de e exakt samma race om å om igen bara att de e lite svårare.. men får la duga som första spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Vad är Motor Storm för något? Kan du inte skriva lite information om spelet kanske? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Lil' Maniac () @ http://www.google.se/search?hl=sv&q=Mo...Storm&meta= Stör mig mest på reklamen... I love my car. Skulle inte heller köpa det om jag hade haft en PS3a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Fyfan va snyggt det var! jag skulle iaf köpt det till mitt PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Har testat demot i två minuter och blev inte speciellt imponerad faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Varför Motorstorm när FlatOut och uppföljaren finns? grafiken är ungefär lika snygg om man spelar på dator, det är mycket roligare och så heftigare, iofs har jag bara testat Motorstorm 10 minuter på den lokala spelbutiken men satan vad tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts