Jazz Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Hejsan. Får jag bara fråga hur det kommer sig att den här symbolen, :'(, har "kommandot" : & # 3 9 ; ( utan mellanrum, när man klickar på smileyboxen till vänster? Detta förekommer också när man trycker på preview post: & # 3 9 ; ( goes : ' ( zzaJ Blev visst en aningen komplext, men du förstår? Edit: Vafan, nu skulle ju topicen heta : & # 3 9 ; ( . Redigerad 8 april, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Cool, det var en av de mest onödiga trådar jag sett hittills här. ®apport *kastar bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Är detta något problem eller är du bara en attention whore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Undrar helt enkelt ^^. Men i dina ord blir det väl det senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Det är ungefär lika lustigt som att w o r d blir Håller med till 100%!. Alltså inte lustigt alls. ALT + 39 blir ' & # 3 9 är lika med ALT+ 39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 När vi ändå snackar onödigheter, varför är så skum hela tiden? Jag lyckas aldrig få den som jag vill. xxxxxx xxxxxx <- Test. Det ska tydligen vara [][][] men det funkar aldrig som jag vill att det ska göra. "Förr i världen" var det []:"> som gällde. Det var tider det Seriöst, dock. Den buggar sig ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) När vi ändå snackar onödigheter, varför är så skum hela tiden? Jag lyckas aldrig få den som jag vill. xxxxxx xxxxxx <- Test. Det ska tydligen vara [][][] men det funkar aldrig som jag vill att det ska göra. "Förr i världen" var det []:"> som gällde. Det var tider det Seriöst, dock. Den buggar sig ofta. Det är (var?) väl omöjligt att quota har jag för mig? Den buggas alltid. Edit: Nu funkar den tydligen. Redigerad 9 april, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Det är (var?) väl omöjligt att quota har jag för mig? Den buggas alltid. Edit: Nu funkar den tydligen. Det är för att den behöver ett extra mellanrum, och när man quotar någon tas onödiga mellanrum bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts