Myrslok Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag funtar på att köpa en ny PS2, en sån där liten. Måste man ha minneskort då, bara för att spara sina "games"? Det verkar ju löjligt i så fall, med tanke på vad de kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Ja man måste ha minneskort. Om du haft ett PS2 innan du köpt slim-modellen så kan du använda ditt gamla minneskort. Fungerade för mig. Helt fel forumdel förövrigt. Ta upp detta i Spel-forumet och leta upp en PS2-tråd och du lär få ett bättre svar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Får jag bara fråga vad du ska med en ny PS2a till? Eller kommer de fortsätta ge ut spel till PS2an? Trodde det var 360 och PS3 som öger marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Får jag bara fråga vad du ska med en ny PS2a till? Eller kommer de fortsätta ge ut spel till PS2an? Trodde det var 360 och PS3 som öger marknaden. Man kanske inte vill lägga 4-7000 spänn på en nextgenkonsol om man inte är hardcoregamer? PS2 kommer få spel i ett år till, har jag hört. Dessutom finns det alltid spel som man inte kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrslok Skrivet 9 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Precis min tanke. Jag vill spela LCS och VCS först och främst. De som säljer begagnade maskiner tar så mycket betalt dessutom, iom att de vill bli av med alla spel till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts