SyntZ Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Efter mycket möda så klarade jag det! Äntligen! http://img111.imageshack.us/img111/1097/bumpyr3.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) lol Redigerad 8 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Där ser man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Det var roligt första gången. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Min stunting-challange ju! Fuck me - I'm famous. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SyntZ Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Det var roligt första gången. ... Jag har en tendens att ignorera pessimister, men.. Du bara antar att alla har sett den där, eller hur tänker du..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag har en tendens att ignorera pessimister, men.. Du bara antar att alla har sett den där, eller hur tänker du..? Jag bara antar att folk ska kunna posta saker rätt, detta hör hemma i "dagens lol-GTA IV" Om någonstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SyntZ Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Jag bara antar att folk ska kunna posta saker rätt, detta hör hemma i "dagens lol-GTA IV" Om någonstans... Intressant att du byter samtalsämne sådär... Lite tom när det gäller svar kanske? Hänvisa mig då till "dagens lol-GTA IV" tråden direkt istället. Redigerad 8 april, 2007 av SyntZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Intressant att du byter samtalsämne sådär... Lite tom när det gäller svar kanske? Hänvisa mig då till "dagens lol-GTA IV" tråden direkt istället. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41794 Se så duktig jag var nu. Jag bytte inte samtalsämne, du frågade huruvida jag antog en sak. Jag svarade med att säga vad det var jag antog. Förklara hur det är ett annat samtalsämne tack. För att ge ett mer precist svar på din, vad jag uppfattade det som, aningen retoriska fråga, nej det antar jag inte att alla har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SyntZ Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41794 Se så duktig jag var nu. Jag bytte inte samtalsämne, du frågade huruvida jag antog en sak. Jag svarade med att säga vad det var jag antog. Förklara hur det är ett annat samtalsämne tack. För att ge ett mer precist svar på din, vad jag uppfattade det som, aningen retoriska fråga, nej det antar jag inte att alla har gjort. Ah, så du uppfattade den som en retorisk fråga? Intressant. Med tanke på att ditt svar enligt mig inte var hållande till ämnet så var det från mitt perspektiv ett byte utav samtalsämne. Och där kom hänvisningen! Du lär dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Ah, så du uppfattade den som en retorisk fråga? Intressant. Med tanke på att ditt svar enligt mig inte var hållande till ämnet så var det från mitt perspektiv ett byte utav samtalsämne. Och där kom hänvisningen! Du lär dig! Att prata med dig måste vara som att prata med en msn bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Tänkte just på det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Om du nu verkligen hade läst alla kommentarerna i Kebab's (aka TheHoff) tråd på GTAStunting, så hade du väl sett att jag redan klarat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts