Datadanne Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Var hittar man replay filmerna på datorn? Det närmaste jag kom när jag sökte var en fil som hette REPLAY.rep Det var en rep. fil ( ) och när jag öppnar filen så går det inte: Följande fil kan inte öppnas: replay.rep Snälla hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Var hittar man replay filmerna på datorn? Det närmaste jag kom när jag sökte var en fil som hette REPLAY.rep Det var en rep. fil ( ) och när jag öppnar filen så går det inte: Följande fil kan inte öppnas: replay.rep Snälla hjälp... Du kan endast öppna dem genom själva spelet. Tryck på F3 och du är i hamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jo, Men Det Finns Ju Replay´s I Vissa Filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Jo, Men Det Finns Ju Replay´s I Vissa Filmer... De har använt sig av ett program, vanligtvis fraps, som kan spela in från spel. Mer om det här. Redigerad 8 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 9 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Men det är ju replay symbolen och fraps symbolen syns ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Men det är ju replay symbolen och fraps symbolen syns ju inte... Det där förstod jag inte, ta det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 10 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 I Vissa Filmer Är det Ju Replay Text På Och På De Filmerna Så Finns Det Ingen Fraps Text... Got It? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Registrerad version av fraps gör inga "www.fraps.com" på dina klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 I Vissa Filmer Är det Ju Replay Text På Och På De Filmerna Så Finns Det Ingen Fraps Text... Got It? Man kan ta bort "REPLAY"-blinket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Man kan ta bort "REPLAY"-blinket Varför Gör De Inte Det Då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Varför Gör De Inte Det Då? För att de inte vet hur man gör/vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Varför Kan Man Då Spara Flera Replays Då, Om Det Inte Går Att Se På Dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Varför Kan Man Då Spara Flera Replays Då, Om Det Inte Går Att Se På Dem Det går att se på de...man kan kalla en för krossadtomat.rep sålänge och sen byta namn till replay.rep igen när du vill se den. Du kan också skicka din replay fil till en kompis om du vill visa något kul som hände dig. Och snälla du, sluta upp med stor bokstav i vartenda ord... Redigerad 13 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts