Merkky Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Nu är det så enkelt, att min dator har feta laggproblem medans jag spelar. Allting flyter på, men ibland så kommer fetaste laggattacken som varar i ungefär 10-60 s... Vad beror det på? Laggade aldrig förut, och nu laggar alla spel, inräknat med GTA VC. Hoppas att tråden inte blir låst pga trådtiteln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Because you touch yourself at night. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Because you touch yourself at night. Spam? --- Antingen har du installerat nåt minnesslukande program, eller fått nåt minnesslukande program installerat (virus), eller så kanske datorn är dammig inuti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Spam? --- Antingen har du installerat nåt minnesslukande program, eller fått nåt minnesslukande program installerat (virus), eller så kanske datorn är dammig inuti? Damm kan jag ordna upp imårrn, om så är fallet. Kanske processorfläkten har mycket skit i sig.. Tror inte att jag har nånting för minnesslukande igång, inte enligt aktivitetshanteraren. Jag ser iaf inget misstänksamt. Men kan alltid köra igång Nod32 innan jag går och lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Because you touch yourself at night. My guess too Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Because you touch yourself at night. My guess too Antar att ni är två uttråkade pojkar och att det egentligen är ni som ligger och drar i snopparna på varandra på nätterna, om ni inte har nånting ordentligt att tillföra så varför ska ni skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Nod32, rensa upp i hårddiskarna, fixa fläkten.. ..så gör jag när jag har problem, funkar ALDRIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Nod32, rensa upp i hårddiskarna, fixa fläkten.. ..så gör jag när jag har problem, funkar ALDRIG Haha. Menar du det? Gör nog det ändå. Tack för tipsen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Så hadde jag förut på min dator men jag gjorde en återställning och återställde den till en Systemkontroll. Sen så funkade det fintfint. Hoppas det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Så hadde jag förut på min dator men jag gjorde en återställning och återställde den till en Systemkontroll. Sen så funkade det fintfint. Hoppas det funkar Formatering är nästan bättre, systemåterställning är riktigt jävla värdelöst. Har du slängt något sedan systemkontrollpunkten kommer det komma tillbaka, fast bara ett par filer. Du kan inte installera om det du slängt, eftersom det finns kvar i Lägg till/Ta bort program och det går inte att ta bort det därifrån eftersom filer fattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Får se om jag orkar med en formatering, så jäkla mycket jag ska behöva bränna ut då. Har runt 15000 bilder som är 3-5 mb stora vardera. Min lillebror har shiet på datorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Får se om jag orkar med en formatering, så jäkla mycket jag ska behöva bränna ut då. Har runt 15000 bilder som är 3-5 mb stora vardera. Min lillebror har shiet på datorn också. Du måste kanske defragmentera HD... Jag gör alldrig det... och min gamla 200Gb HD började emd att lagga.. och sedan blev det snarare att den läste lika ofta som den innnan laggade.. Vet inte vad felet e.. skulle vara kul att få i gång den då jag har massa musik & film och GTA Sweden grejs på... Nu har jag 2 400Gb HDs ... hoppas jag kommer att defragmentera de ibland så de inte också går sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Du måste kanske defragmentera HD... Jag gör alldrig det... och min gamla 200Gb HD började emd att lagga.. och sedan blev det snarare att den läste lika ofta som den innnan laggade.. Vet inte vad felet e.. skulle vara kul att få i gång den då jag har massa musik & film och GTA Sweden grejs på... Nu har jag 2 400Gb HDs ... hoppas jag kommer att defragmentera de ibland så de inte också går sönder 2,4 terrabyte? Skulle jag kunna leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 2,4 terrabyte? Skulle jag kunna leva med. Tror att han menar 2 st 400gb hd's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Tror att han menar 2 st 400gb hd's Smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Har rensat på virus, spyware, fixat Windows registret och allmänt rensat datorn. Forfarande ett lagg med jämna mellanrum. Ska skruva isär och kolla fläkten på processorn imårrn, ikväll är jag inte nykter nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Formatera! Om det inte funkar beror det på att you touch yourself at night. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts