Chilli_13 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Kände lite på en kompis Habu-mus (dirty) på ett LAN, men den verkade inte särskilt speciell. Å andra sidan är jag för kåt på Logitech- möss, om man gillar Razor kan det hända att man tycker om den mer. Samma här, tycker alla Razer-möss känns allmänt konstiga. Men jag är ju också Logitech-kåt antar jag Edit:hmh jag har inedit sida 2 i denna topic med en meningslös post, döda mig inte, snälla Redigerad 10 april, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 är A4Tech X-718F bra? de e den med en knapp som gör att man skuter 3 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 är A4Tech X-718F bra? de e den med en knapp som gör att man skuter 3 ggr Verkar vara en ganska konstig funktion Den ser inte så skönt ut heller, men det är den väl antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 är A4Tech X-718F bra? de e den med en knapp som gör att man skjuter 3 ggr Den är prisvärd och funkar helt klart. Har ingen själv, men har prövat den. 3ggr skjutafunktionen är ganska värdelös dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts