Ceone Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Har ni några bra tips på en gaming mus? Jag letar efter en sådan. Ej trådlös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Razer copperative? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Logitech MX518, har en sådan, rekommenderas starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Trivs bra med min Intellimouse 3.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Razer Copperhead/Copperative har bättre glid än MX518, dock är mjukvaran till Razer rätt kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag gillar inte Razer. MX518 är rätt populär bland Logitech- möss, själv är min favorit Logitech G5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Tack för alla svaren Jag får söka dom på google och se vilken jag ska välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Själv har man en Razer Diamondback, fungerar väl bra antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 http://www.webhallen.com/prod.php?id=66418 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag skulle nog föreslå nån Logitech mus, själv har jag en Logitech G7 som glider runt på min Icemat v.2<-----Älska En kompis till mig har en razer, Diamondback tror jag den heter, Jag tycker inte att den är nått att ha... men jag rekomenderar nog en Logtiech mus, kanske en G5? den har väl sladd? har dock aldrig testat en sån, men jag tror nog den ska vara ganska schyst, tycker dom som har iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 men jag rekomenderar nog en Logtiech mus, kanske en G5? den har väl sladd? har dock aldrig testat en sån, men jag tror nog den ska vara ganska schyst, tycker dom som har iaf? Jepp. Glider som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Intellimouse 3.0, nya versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Logitech G5 har jag,wunderbar mus om jag får säge det själv. 2000dpi,olika vikter man kan slänga i etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Intellimouse 4.0 alternativt 3.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Kör med en Razer/MS Habu. Rekommenderas varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Logitech MX518, har en sådan, rekommenderas starkt. Har en sådan också, rekommenderas, indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag kör med Logitech G5, love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Kör med en Razer/MS Habu. Rekommenderas varmt. Har tänkt köpa en sån, men jag skulle gärna vilja känna på den först.. Nån som kan säga nåt mer om den musen? http://www.webhallen.com/prod.php?id=62577&traff=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 MX518 lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Har tänkt köpa en sån, men jag skulle gärna vilja känna på den först.. Nån som kan säga nåt mer om den musen? http://www.webhallen.com/prod.php?id=62577&traff=1 Kände lite på en kompis Habu-mus (dirty) på ett LAN, men den verkade inte särskilt speciell. Å andra sidan är jag för kåt på Logitech- möss, om man gillar Razor kan det hända att man tycker om den mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts