Gof Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Jag går in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Ey varför kan jag ej joina får detta medelande efter laddningen att jag har fel version Jag har VC:MP v0.3x här är ett screen hur fixar jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Ey varför kan jag ej joina får detta medelande efter laddningen att jag har fel version Jag har VC:MP v0.3x här är ett screen hur fixar jag detta? Du ska ha version 0.3, inte 0.3x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Du ska ha version 0.3, inte 0.3x Ok kan du ge mig länk till den versionen? Har hittat den nu men jag kommer upp till 80% av laddningen när man är i spelet så stängs spelet av och får fel medelande Redigerad 14 april, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Ok kan du ge mig länk till den versionen? Har hittat den nu men jag kommer upp till 80% av laddningen när man är i spelet så stängs spelet av och får fel medelande Det finns en länk till 0.3 längst ner i första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hur söker man via IP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Klicka på Add Server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Det finns en länk till 0.3 längst ner i första posten. Som inte funkar... http://www.vicecitymultiplayer.com/downloa...xed_edition.zip ska det va Redigerad 14 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Nu har jag samma problem som agent47. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Nu har jag samma problem som agent47. Kanske vet varför kanske för att man har haft 0.3x inne. Så kanske man måste tabort Vice City och lägga om det men palla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Kanske vet varför kanske för att man har haft 0.3x inne. Så kanske man måste tabort Vice City och lägga om det men palla det. Nejdå, det behövde inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Nejdå, det behövde inte jag. Men vad är det för fel? kommer typ bara till 80% av laddningen inne i spelet. Sen så crashar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 När är servern uppe? Jag skulle gärna vilja stunta lite med någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 När är servern uppe? Jag skulle gärna vilja stunta lite med någon Servern är uppe nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Gå in nu:), jag är inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Var tvungen att starta om datorn, därför den gick ner en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Aha. Jag trodde det var som med Lajnux's. Alla kom in utom jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jag är ensam, kom in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Finns det ingen SA stuntserver ni lirar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts