Bobbo Viking Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 En fråga som har gäckat mig enda sedan 2002: Var och hur kan jag hitta ubåten (sub) i Battlefield 1942? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 En fråga som har gäckat mig enda sedan 2002: Var och hur kan jag hitta ubåten (sub) i Battlefield 1942? Den finns bara om man spelar online. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Den finns med i multiplayer. Var minns jag inte, men jag tror faktiskt den är med i någon som är på stilla havet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Den finns bara om man spelar online. Haha, jag visste det! Nu kan jag mobba min polare i evigheter framöver! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Finns ju en Battlefield tråd, annars.. ..nåja, du har ju ändå fått svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Finns ju en Battlefield tråd, annars.. ..nåja, du har ju ändå fått svar. what he said. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts