SilentViper Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hej jag har ett problem med mitt AVG virus program. jag kan ej updatera det Här är screens på problemet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hej jag har ett problem med mitt AVG virus program. jag kan ej updatera det Här är screens på problemet: Hur länge har det pågått? för mig var det så förr på min gamla dator, men det gick över efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hur länge har det pågått? för mig var det så förr på min gamla dator, men det gick över efter ett tag. Började när jag startade upp datan vid halv 12 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Började när jag startade upp datan vid halv 12 idag. Låt det vara i nån dag, det gick över för mig, det var tydligen något problem med "update-servern" när jag hade AVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Låt det vara i nån dag, det gick över för mig, det var tydligen något problem med "update-servern" när jag hade AVG Ok tack men det är fortförande c* med mitt AVG Redigerad 8 april, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Ok tack men det är fortförande c* med mitt AVG Okej, annars kan du testa att installera om det, det är AVG free du har va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Okej, annars kan du testa att installera om det, det är AVG free du har va? Nepp har två års licens på det. Går ut nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Nu är det lite akut! Nu har jag fått ett medelande från Säkerhetsmeddelande här är ett screen!!! Hur ska jag fixa detta? EDIT: Nu när jag la om det på nytt så står det så här kan vissa ett screen till: Och hur ska jag göra nu da? Och jag har full licens i två år. Använde samma kod när jag la in det Måste jag byta Anti Virus program? Redigerad 12 april, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Nu är det lite akut! Nu har jag fått ett medelande från Säkerhetsmeddelande här är ett screen!!! Hur ska jag fixa detta? EDIT: Nu när jag la om det på nytt så står det så här kan vissa ett screen till: Och hur ska jag göra nu da? Och jag har full licens i två år. Använde samma kod när jag la in det Måste jag byta Anti Virus program? Jag vet tyvärr inte vad det är för fel, men skaffa ett nytt anti-viruis program, rekommenderar Nod32 i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jag vet ett möjligt fel Berättar när du klippt ut motivet på dina bilder. Dvs. tagit bort den onödiga vita ytan runt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Vart kan man ladda ner gratis(INGE FREE TRAIL VERSION) Anti Virus program? Vad rek ni mig för Virus skydd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) avast! 4 Home Edition: Ett mycket bra alternativ till alla dessa betal-antivirus. [Länk] Avira AntiVir PersonalEdition Classic: Ett annat antivirus som också är väldigt populärt bland många. [Länk] Det är dom jag rekommenderar av alla antivirus som är gratis. Redigerad 14 april, 2007 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts