Tweak Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hej allihopa! Det är såhär att när jag trycker upp ett internetfönster på helskärm så lägger det sig över verkligen hela skärmen, och täcker startmenyn där jag har andra saker igång. Vilken inställning ska jag ändra eller så, för att göra så att den alltid syns? Kanske lite luddigt förklarat men kan visa screen om det är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hade samma problem förut men löste det ganska snabbt. Visa screen så ska vi se om det är samma problem som jag hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Startmeny borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Höger klicka på startmenyns baren. Och sen egenskaper. och sen bocka ur dölj startmenyn automatiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Högerklicka -> Egenskaper -> Kryssa i Visa alltid Aktivitetsfältet överst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Högerklicka -> Egenskaper -> Kryssa i Visa alltid Aktivitetsfältet överst Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts