Dee Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hej Jag har ett problem. Jag försöker spela upp film i Mediplayer eller DVD-spelaren på datorn, men det visas ingen film och datorn blir alldeles seg. När man kollar i aktivitetshanteraren på processor så ser aman att Mediaplayer jobbar som skjutton utan att starta filmen. Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hej Jag har ett problem. Jag försöker spela upp film i Mediplayer eller DVD-spelaren på datorn, men det visas ingen film och datorn blir alldeles seg. När man kollar i aktivitetshanteraren på processor så ser aman att Mediaplayer jobbar som skjutton utan att starta filmen. Vad är felet? Jag antar att du menar Windows Media Player. Antigen skaffar du DivX (codec) så att du kan se filmen. Eller så skaffar du DivX ändå men du laddar hem VLC Media Player istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jag antar att du menar Windows Media Player. Antigen skaffar du DivX (codec) så att du kan se filmen. Eller så skaffar du DivX ändå men du laddar hem VLC Media Player istället. tack så mycket för svaret Men var laddar jag ner DivX codec och hur installerar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 tack så mycket för svaret Men var laddar jag ner DivX codec och hur installerar man det? http://download.divx.com/divx/DivXInstaller.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...