DeM57 Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Den officiella VCS "cheat codes" tråden Jag fan ingen tråd om "cheatcodes" till VCS så ja tänkte att det skulle vara bra med en tråd som sammlade in alla coder. För alla er som inte vet hur man läger in koderna/vad dom är för något så ska jag göra en liten Guide: 1. Koppla in usb sladden/ditt memory stick. (länk till bild) 2. Skapa en map som heter "cheats" och i denna map skapar du en map som heter VCS cheats Länk 1 Länk 2 3. I mappen VCS ska du skapa ett text document med namnet "CHEATS" Länk 4. I detta .txt document är det bara att klistara in "Cheat koden" så här: Länk 5. När du sedan har sparat allt det du har gjort och startar VCS borde alla fusk du sparat komma upp under alla fusk som redan finns på ECCD när du laddar ner den. 6. Om du vill lägga till flera "Cheat Codes" är det bara att öpna samma .txt document och skriva in texten med en rads mellanrum. Länk Koder: #cheat DDM's ModShop v 4 static Exit; static counter; static rotation; static Spinners; static car; static Tires; static Doors; static Nos; static menu; static stateIn; static Start; static R; static G; static B; static R2; static G2; static B2; if(getfloat(pcar + 0x30) >=258.71 && getfloat(pcar + 0x30) <= 268.65 && getfloat(pcar + 0x34) >= -146.48 && getfloat(pcar + 0x34) <= -138.07) { stateIn = 1; car = pcar; R = getchar(pcar + 0x224); G = getchar(pcar + 0x225); B = getchar(pcar + 0x226); R2 = getchar(pcar + 0x228); G2 = getchar(pcar + 0x229); B2 = getchar(pcar + 0x22A); } if(stateIn && getfloat(pcar + 0x140) == 0 && getfloat(pcar + 0x144) == 0) { Start = 1; setfloat(pcar + 0x30, -140.79, -1420.82, 4.90); xRightHandVector = getfloat(pobj + 0x0000); yRightHandVector = getfloat(pobj + 0x0004); zRightHandVector = getfloat(pobj + 0x0008); xForwardVector = getfloat(pobj + 0x0010); yForwardVector = getfloat(pobj + 0x0014); zForwardVector = getfloat(pobj + 0x0018); xUpVector = getfloat(pobj + 0x0020); yUpVector = getfloat(pobj + 0x0024); zUpVector = getfloat(pobj + 0x0028); xRotationalMomentum = getfloat(pobj + 0x0070); yRotationalMomentum = getfloat(pobj + 0x0074); zRotationalMomentum = getfloat(pobj + 0x0078); xVelocity = getfloat(pobj + 0x0140); yVelocity = getfloat(pobj + 0x0144); } if(Start) { stateIn = 0; setfloat(pobj + 0x0000, xRightHandVector); setfloat(pobj + 0x0004, yRightHandVector); setfloat(pobj + 0x0008, zRightHandVector); setfloat(pobj + 0x0010, xForwardVector); setfloat(pobj + 0x0014, yForwardVector); setfloat(pobj + 0x0018, zForwardVector); setfloat(pobj + 0x0020, xUpVector); setfloat(pobj + 0x0024, yUpVector); setfloat(pobj + 0x0028, zUpVector); setfloat(pobj + 0x0070, xRotationalMomentum); setfloat(pobj + 0x0074, yRotationalMomentum); setfloat(pobj + 0x0078, zRotationalMomentum); setfloat(pobj + 0x0140, 0, 0); if( menu == 0 ) { int = R; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'R', ':', ' ', 0 ); } if( menu == 1 ) { int = G; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'G', ':', ' ', 0 ); } if( menu == 2 ) { int = B; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'B', ':', ' ', 0 ); } if( menu == 3 ) { int = R2; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'R', '2', ':', ' ', 0 ); } if( menu == 4 ) { int = G2; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'G', '2', ':', ' ', 0 ); } if( menu == 5 ) { int = B2; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'B', '2', ':', ' ', 0 ); } size = 0; for(i = 1; i < int; i*=10) size+=2; for(i = 0; int > 0; i+=2 ) { if( menu < 3) { setshort(0x08e90bdc+size-i, '0' + (int % 10)); int = int(int/=10); } else if( menu > 2) { setshort(0x08e90bde+size-i, '0' + (int % 10)); int = int(int/=10); } } if( menu == 6 && !Nos) { if(press & CTRL_CROSS) Nos = 1; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'N', 'o', 's', ' ', 'o', 'f', 'f', 0); } else if( menu == 6 && Nos) { if(press & CTRL_CROSS) Nos = 0; setshort( 0x08e90bd8, 'N', 'o', 's', ' ', 'o', 'n', 0); } if( menu == 7 && !Doors) { if(press & CTRL_CROSS) Doors = 1; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'L', 'a', 'm', 'b', 'o', ' ', 'D', 'o', 'o', 'r', 's', ' ', 'O', 'f', 'f', 0); } else if( menu == 7 && Doors) { if(press & CTRL_CROSS) Doors = 0; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'L', 'a', 'm', 'b', 'o', ' ', 'D', 'o', 'o', 'r', 's', ' ', 'O', 'n', 0); } if( menu == 8 && !Tires) { if(press & CTRL_CROSS) Tires = 1; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'U', 'n', 'p', 'o', 'p', 'p', 'a', 'b', 'l', 'e', ' ', 'T', 'i', 'r', 'e', 's', ' ', 'O', 'f', 'f', 0); } else if( menu == 8 && Tires) { if(press & CTRL_CROSS) Tires = 0; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'U', 'n', 'p', 'o', 'p', 'p', 'a', 'b', 'l', 'e', ' ', 'T', 'i', 'r', 'e', 's', ' ', 'O', 'n', 0); } if( menu == 9 && !Spinners) { if(press & CTRL_CROSS) Spinners = 1; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'S', 'p', 'i', 'n', 'n', 'e', 'r', 's', ' ', 'O', 'f', 'f', 0); } else if( menu == 9 && Spinners) { if(press & CTRL_CROSS) Spinners = 0; setshort( 0x08e90bd8, 1, 'S', 'p', 'i', 'n', 'n', 'e', 'r', 's', ' ', 'O', 'n', 0); } if(buttons & CTRL_LEFT) { if(menu == 0) R--; if(menu == 1) G--; if(menu == 2) B--; if(menu == 3) R2--; if(menu == 4) G2--; if(menu == 5) B2--; } if(buttons & CTRL_RIGHT) { if(menu == 0) R++; if(menu == 1) G++; if(menu == 2) B++; if(menu == 3) R2++; if(menu == 4) G2++; if(menu == 5) B2++; } if(buttons & CTRL_CIRCLE) { Start = 0; setfloat(pcar + 0x30, -191.57, -1392.88, 145.00); setfloat(pcar + 0x30, 277.13, -146.65, 15); menu = 0; Exit = 1; } if(press & CTRL_DOWN && menu < 9) menu++; if(press & CTRL_UP && menu > 0) menu--; setchar(pcar + 0x224, R, G, B); setchar(pcar + 0x228, R2, G2, B2); } if(Exit) { setfloat(pobj + 0x0000, xRightHandVector); setfloat(pobj + 0x0004, yRightHandVector); setfloat(pobj + 0x0008, zRightHandVector); setfloat(pobj + 0x0010, xForwardVector); setfloat(pobj + 0x0014, yForwardVector); setfloat(pobj + 0x0018, zForwardVector); setfloat(pobj + 0x0020, xUpVector); setfloat(pobj + 0x0024, yUpVector); setfloat(pobj + 0x0028, zUpVector); setfloat(pobj + 0x0070, xRotationalMomentum); setfloat(pobj + 0x0074, yRotationalMomentum); setfloat(pobj + 0x0078, zRotationalMomentum); setfloat(pobj + 0x0140, 0, 0, 0); Exit = 0; } if(Nos && !stateIn && !Start && pcar == car) { if(buttons & CTRL_CIRCLE && buttons & CTRL_CROSS) { speed = 0.0; setchar(0x09569B90, 0x10); setchar(0x09569B94, 0, 127, 255); if(getfloat(pcar+0x140)>0) { speed+=getfloat(pcar+0x140); } else { speed-=getfloat(pcar+0x140); } if(getfloat(pcar+0x144)>0) { speed+=getfloat(pcar+0x144); } else { speed-=getfloat(pcar+0x144); } if(speed<175/75) { setfloat(pcar+0x140, getfloat(pcar+0x140)-getfloat(pcar+0x4)*0.005); setfloat(pcar+0x144, getfloat(pcar+0x144)+getfloat(pcar)*0.005); } } else { setchar(0x09569B90, 0x4); setchar(0x09569B94, 63, 63, 63); } } if(Doors && pcar == car && getshort(pcar + 0x56) != 178 && getshort(pcar + 0x56) != 179 && getshort(pcar + 0x56) != 205 && getshort(pcar + 0x56) != 212 && getshort(pcar + 0x56) != 229 && getshort(pcar + 0x56) != 230 && getshort(pcar + 0x56) != 231 && getshort(pcar + 0x56) != 232 && getshort(pcar + 0x56) != 252) { setfloat(pcar+0x450, 0, -1.2566371, 0); setfloat(pcar+0x480, 0, -1.2566371, 0); setfloat(pcar+0x4b0, 0, -1.2566371, 0); setfloat(pcar+0x4e0, 0, -1.2566371, 0); } else if(!Doors && pcar == car && getshort(pcar + 0x56) != 178 && getshort(pcar + 0x56) != 179 && getshort(pcar + 0x56) != 205 && getshort(pcar + 0x56) != 212 && getshort(pcar + 0x56) != 229 && getshort(pcar + 0x56) != 230 && getshort(pcar + 0x56) != 231 && getshort(pcar + 0x56) != 232 && getshort(pcar + 0x56) != 252) { setfloat(pcar+0x450, 0, -1.2566371, 0); setfloat(pcar+0x480, 1.2566371, 0, 0); setfloat(pcar+0x4b0, 0, -1.2566371, 0); setfloat(pcar+0x4e0, 1.2566371, 0, 0); } if(Tires && pcar == car) { setshort(pcar+0x3b6, 0, 0);//cars setshort(pcar+0x434, 0);//bikes } if(Spinners && pcar == car) { if (rotation == 0) { rotation = 360; } spin = tan(rotation); setfloat(pcar + 0x644, spin, spin, spin, spin); rotation = rotation - 1; if (rotation == 1) {rotation = 360;} } ^Skapar en modshop i garaget på andra ön som liknar transefender i SA^ #cheat All Weapons (33) //By Sousanator //credit to: vettefan/edisoncarter for run once varible thing, and Waterbottle for weapon locations and infinite ammo setint(pplayer+0x5d8, 0x00ffffff); setint(pplayer+0x5f4, 0x00ffffff); setint(pplayer+0x610, 0x00ffffff); setint(pplayer+0x5bc, 0x00ffffff); setint(pplayer+0x62c, 0x00ffffff); setint(pplayer+0x648, 0x00ffffff); setint(pplayer+0x664, 0x00ffffff); static weaponHolding; if (pressslow & CTRL_LEFT) { weaponHolding--; } else if (pressslow & CTRL_RIGHT) { weaponHolding++; } if (weaponHolding > 35) { weaponHolding=0; } else if (weaponHolding < 0) { weaponHolding=35; } if (weaponHolding==0){ setchar(pplayer+0x578, 0x00); setchar(pplayer+0xCB8, 0x00);//FIST } else if (weaponHolding==1){ setchar(pplayer+0x578, 0x01);//BRASS KNUCKLES setchar(pplayer+0xCB8, 0x00); } else if (weaponHolding==2){ setchar(pplayer+0x594, 0x02);//LITTLE KNIFE setchar(pplayer+0xCB8, 0x01); } else if (weaponHolding==3){ setchar(pplayer+0x594, 0x03);//GOLF CLUB setchar(pplayer+0xCB8, 0x01); } else if (weaponHolding==4){ setchar(pplayer+0x594, 0x04);//KNIGHT STICK setchar(pplayer+0xCB8, 0x01); } else if (weaponHolding==5){ setchar(pplayer+0x594, 0x05);//KNIFE setchar(pplayer+0xCB8, 0x01); } else if (weaponHolding==6){ setchar(pplayer+0x594, 0x06);//BAT setchar(pplayer+0xCB8, 0x01); } else if (weaponHolding==7){ setchar(pplayer+0x594, 0x07);//AXE setchar(pplayer+0xCB8, 0x01); } else if (weaponHolding==8){ setchar(pplayer+0x594, 0x08);//CANE setchar(pplayer+0xCB8, 0x01); } else if (weaponHolding==9){ setchar(pplayer+0x594, 0x09);//MECHETTY setchar(pplayer+0xCB8, 0x01); } else if (weaponHolding==10){ setchar(pplayer+0x594, 0x0A);//KATANA setchar(pplayer+0xCB8, 0x01); } else if (weaponHolding==11){ setchar(pplayer+0x594, 0x0B);//SAW setchar(pplayer+0xCB8, 0x01); } else if (weaponHolding==12){ setchar(pplayer+0x5B0, 0x0C);//GRENADE setchar(pplayer+0xCB8, 0x02); } else if (weaponHolding==13){ setchar(pplayer+0x5B0, 0x0D);//GRENADE2 setchar(pplayer+0xCB8, 0x02); } else if (weaponHolding==14){ setchar(pplayer+0x5B0, 0x0E);//REMOTE MINES setchar(pplayer+0xCB8, 0x02); } else if (weaponHolding==15){ setchar(pplayer+0x5B0, 0x10);//TEAR GAS setchar(pplayer+0xCB8, 0x02); } else if (weaponHolding==16){ setchar(pplayer+0x5B0, 0x11);//MOLTOV setchar(pplayer+0xCB8, 0x02); } else if (weaponHolding==17){ setchar(pplayer+0x5CC, 0x13);//PISTOL setchar(pplayer+0xCB8, 0x03); } else if (weaponHolding==18){ setchar(pplayer+0x5CC, 0x14);//HANDGUN setchar(pplayer+0xCB8, 0x03); } else if (weaponHolding==19){ setchar(pplayer+0x5E8, 0x15);//SHOTGUN setchar(pplayer+0xCB8, 0x04); } else if (weaponHolding==20){ setchar(pplayer+0x5E8, 0x16);//SHOTGUN2 setchar(pplayer+0xCB8, 0x04); } else if (weaponHolding==21){ setchar(pplayer+0x5E8, 0x17);//SHOTGUN3 setchar(pplayer+0xCB8, 0x04); } else if (weaponHolding==22){ setchar(pplayer+0x604, 0x18);//UZI setchar(pplayer+0xCB8, 0x05); } else if (weaponHolding==23){ setchar(pplayer+0x604, 0x19);//UZI2 setchar(pplayer+0xCB8, 0x05); } else if (weaponHolding==24){ setchar(pplayer+0x604, 0x1A);//SILENT UZI setchar(pplayer+0xCB8, 0x05); } else if (weaponHolding==25){ setchar(pplayer+0x604, 0x1B);//2HAND UZI setchar(pplayer+0xCB8, 0x05); } else if (weaponHolding==26){ setchar(pplayer+0x620, 0x1C);//2HAND UZI2 setchar(pplayer+0xCB8, 0x06); } else if (weaponHolding==27){ setchar(pplayer+0x620, 0x1D);//AK47 setchar(pplayer+0xCB8, 0x06); } else if (weaponHolding==28){ setchar(pplayer+0x658, 0x1E);//SNIPER setchar(pplayer+0xCB8, 0x08); } else if (weaponHolding==29){ setchar(pplayer+0x658, 0x1F);//SNIPER2 setchar(pplayer+0xCB8, 0x08); } else if (weaponHolding==30){ setchar(pplayer+0x63C, 0x20);//ROCKET LAUNCHER setchar(pplayer+0xCB8, 0x07); } else if (weaponHolding==31){ setchar(pplayer+0x63C, 0x21);//FLAMETHROWER setchar(pplayer+0xCB8, 0x07); } else if (weaponHolding==32){ setchar(pplayer+0x63C, 0x22);//MINIGUN2 setchar(pplayer+0xCB8, 0x07); } else if (weaponHolding==33){ setchar(pplayer+0x63C, 0x23);//CHAINGUN setchar(pplayer+0xCB8, 0x07); } else if (weaponHolding==34){ //setchar(pplayer+0x578, 0x26);//CAMERA(not working) setchar(pplayer+0xCB8, 0x00); } else if (weaponHolding==35){ //remote switch for remote grenade/ bombs ect. setchar(pplayer+0xCB8, 0x09); } ^Ger dig alla vapen i spelet (33st) Samtidig!^ #cheat Mission Select! //BY: Vettefan88 //Hold R and press left and right to toggle between missions static start; if (!start) { mission = 20; start = 1; money = getint(0x08bde55c); } setint(0x08bde55c, money, money); if (buttons & CTRL_RTRIGGER) { setint(0x08bde55c, mission, mission); if (pressmed & CTRL_LEFT) mission = mission-1; if (pressmed & CTRL_RIGHT) mission = mission+1; } setchar(0x9F932D8, mission); ^hoppa in i en taxi, kolla på pengarna för att välja, starta updraget och tada! du kan gjöra alla updrag i spelet! Leta lite på internet efter codet och posta här! LÄNKAR TILL HJÄPSAMMA SIDOR: http://www.cheatsync.net/ ^bra lista över fusk^ http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=260057&st=0 ^tråden där ED, mannen stjälv, hänger med alla andra gta VCS moddare och hittar på fusk http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...69905&st=60 ^tråden där DDM (Durka Durka Man) gjör fusk efter beställning^ Så, det här vart en ganska lång tråd, men om du stjälv hittar flera fusk, så posta dom här! Redigerad 8 april, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Schysst! Ska använda mig av denna. Du kan kolla custom tracks-guiderna jag har fixat för VCS och LCS, hoppas de hjälper. EDIT: Kolla här! Nu finns det även textur- och modellmodding till VCS för första gången! Modding-communities har tagit över VCS också, inte bara GTAIII, VC och SA. Coolt, man kan byta textur och polygonmodell på bilarna, fixa neonlysen på bilarna och som du just postat, göra en jäkla massa mer! Redigerad 13 april, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Najs! Redigerad 17 april, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Finns alla-vapen-samtidigt-fusket till LCS också? Vore praktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 här har du: #cheat All weapons on game //made using multi weapon lot tool //weapon 1 setfloat(0x08e2d800, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08e2d814, 0); setchar(0x08E2D81C, 0xff, 0xff) setshort(0x08e2d826, 0x103) setchar(0x08e2d832, 0x0f) setchar(0x08e2d833, 0x00) setchar(0x08e2d850, 0xff) //weapon 2 setfloat(0x08E2E400, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E414, 0); setchar(0x08E2E41C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E426, 0x104); setchar(0x08E2E432, 0x0f); setchar(0x08E2E433, 0x00); setchar(0x08E2D450, 0xff); //weapon 3 setfloat(0x08e2d860, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08e2d874, 0); setchar(0x08E2D87C, 0xff, 0xff) setshort(0x08e2d886, 0x105) setchar(0x08e2d892, 0x0f) setchar(0x08e2d893, 0x00) setchar(0x08e2d8b0, 0xff) //weapon 4 setfloat(0x08e2d8c0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08e2d8d4, 0); setchar(0x08e2d8dC, 0xff, 0xff); setshort(0x08e2d8e6, 0x106); setchar(0x08e2d8f2, 0x0f); setchar(0x08e2d8f3, 0x00); setchar(0x08e2d910, 0xff); //weapon 5 setfloat(0x08e2d920, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08e2d934, 0); setchar(0x08e2d93C, 0xff, 0xff); setshort(0x08e2d946, 0x107); setchar(0x08e2d952, 0x0f); setchar(0x08e2d953, 0x00); setchar(0x08e2d970, 0xff); //weapon 6 setfloat(0x08e2d980, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08e2d994, 0); setchar(0x08e2d99C, 0xff, 0xff); setshort(0x08e2d9a6, 0x108); setchar(0x08e2d9b2, 0x0f); setchar(0x08e2d9b3, 0x00); setchar(0x08e2d9d0, 0xff); //weapon 7 setfloat(0x08e2d9e0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08e2d9f4, 0); setchar(0x08e2d9fC, 0xff, 0xff); setshort(0x08e2da06, 0x109); setchar(0x08e2da12, 0x0f); setchar(0x08e2da13, 0x00); setchar(0x08e2da30, 0xff); //weapon 8 setfloat(0x08e2da40, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08e2da54, 0); setchar(0x08e2da5C, 0xff, 0xff); setshort(0x08e2da66, 0x10a); setchar(0x08e2da72, 0x0f); setchar(0x08e2da73, 0x00); setchar(0x08e2da90, 0xff); //weapon 9 setfloat(0x08e2daa0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08e2dab4, 0); setchar(0x08e2dabC, 0xff, 0xff); setshort(0x08e2dac6, 0x10b); setchar(0x08e2dad2, 0x0f); setchar(0x08e2dad3, 0x00); setchar(0x08e2daf0, 0xff); //weapon 10 setfloat(0x08e2db00, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08e2db14, 0); setchar(0x08e2db1C, 0xff, 0xff); setshort(0x08e2db26, 0x10c); setchar(0x08e2db32, 0x0f); setchar(0x08e2db33, 0x00); setchar(0x08e2db50, 0xff); //weapon 11 setfloat(0x08E2DB60, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DB74, 0); setchar(0x08E2DB7C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DB86, 0x10d); setchar(0x08E2DB92, 0x0f); setchar(0x08E2DB93, 0x00); setchar(0x08E2DBB0, 0xff); //weapon 12 setfloat(0x08E2DBC0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DBD4, 0); setchar(0x08E2DBDC, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DBE6, 0x10e); setchar(0x08E2DBF2, 0x0f); setchar(0x08E2DBF3, 0x00); setchar(0x08E2DC10, 0xff); //weapon 13 setfloat(0x08E2DC20, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DC34, 0); setchar(0x08E2DC3C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DC46, 0x10f); setchar(0x08E2DC52, 0x0f); setchar(0x08E2DC53, 0x00); setchar(0x08E2DC70, 0xff); //weapon 14 setfloat(0x08E2DC80, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DC94, 0); setchar(0x08E2DC9C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DCA6, 0x110); setchar(0x08E2DCB2, 0x0f); setchar(0x08E2DCB3, 0x00); setchar(0x08E2DCD0, 0xff); //weapon 15 setfloat(0x08E2DCE0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DCF4, 0); setchar(0x08E2DCFC, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DD06, 0x113); setchar(0x08E2DD12, 0x0f); setchar(0x08E2DD13, 0x00); setchar(0x08E2DD30, 0xff); //weapon 16 setfloat(0x08E2DD40, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DD54, 0); setchar(0x08E2DD5C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DD66, 0x112); setchar(0x08E2DD72, 0x0f); setchar(0x08E2DD73, 0x00); setchar(0x08E2DD90, 0xff); //weapon 17 setfloat(0x08E2DDA0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DDB4, 0); setchar(0x08E2DDBC, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DDC6, 0x114); setchar(0x08E2DDD2, 0x0f); setchar(0x08E2DDD3, 0x00); setchar(0x08E2DDF0, 0xff); //weapon 18 setfloat(0x08E2DE00, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DE14, 0); setchar(0x08E2DE1C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DE26, 0x115); setchar(0x08E2DE32, 0x0f); setchar(0x08E2DE33, 0x00); setchar(0x08E2DE50, 0xff); //weapon 19 setfloat(0x08E2DE60, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DE74, 0); setchar(0x08E2DE7C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DE86, 0x116); setchar(0x08E2DE92, 0x0f); setchar(0x08E2DE93, 0x00); setchar(0x08E2DEB0, 0xff); //weapon 20 setfloat(0x08E2DEC0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DED4, 0); setchar(0x08E2DEDC, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DEE6, 0x117); setchar(0x08E2DEF2, 0x0f); setchar(0x08E2DEF3, 0x00); setchar(0x08E2DF10, 0xff); //weapon 21 setfloat(0x08E2DF20, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DF34, 0); setchar(0x08E2DF3C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DF46, 0x118); setchar(0x08E2DF52, 0x0f); setchar(0x08E2DF53, 0x00); setchar(0x08E2DF70, 0xff); //weapon 22 setfloat(0x08E2DF80, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DF94, 0); setchar(0x08E2DF9C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DFA6, 0x119); setchar(0x08E2DFB2, 0x0f); setchar(0x08E2DFB3, 0x00); setchar(0x08E2DFD0, 0xff); //weapon 23 setfloat(0x08E2DFE0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DFF4, 0); setchar(0x08E2DFFC, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E006, 0x11a); setchar(0x08E2E012, 0x0f); setchar(0x08E2E013, 0x00); setchar(0x08E2D030, 0xff); //weapon 24 setfloat(0x08E2E040, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E054, 0); setchar(0x08E2E05C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E066, 0x11b); setchar(0x08E2E072, 0x0f); setchar(0x08E2E073, 0x00); setchar(0x08E2D090, 0xff); //weapon 25 setfloat(0x08E2E0A0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E0B4, 0); setchar(0x08E2E0BC, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E0C6, 0x11c); setchar(0x08E2E0D2, 0x0f); setchar(0x08E2E0D3, 0x00); setchar(0x08E2D0F0, 0xff); //weapon 26 setfloat(0x08E2E100, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E114, 0); setchar(0x08E2E11C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E126, 0x11d); setchar(0x08E2E132, 0x0f); setchar(0x08E2E133, 0x00); setchar(0x08E2D150, 0xff); //weapon 27 setfloat(0x08E2E160, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E174, 0); setchar(0x08E2E17C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E186, 0x11e); setchar(0x08E2E192, 0x0f); setchar(0x08E2E193, 0x00); setchar(0x08E2D1B0, 0xff); //weapon 28 setfloat(0x08E2E1C0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E1D4, 0); setchar(0x08E2E1DC, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E1E6, 0x11f); setchar(0x08E2E1F2, 0x0f); setchar(0x08E2E1F3, 0x00); setchar(0x08E2D210, 0xff); //weapon 29 setfloat(0x08E2E220, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E234, 0); setchar(0x08E2E23C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E246, 0x121); setchar(0x08E2E252, 0x0f); setchar(0x08E2E253, 0x00); setchar(0x08E2D270, 0xff); //weapon 30 setfloat(0x08E2E280, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E294, 0); setchar(0x08E2E29C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E2A6, 0x122); setchar(0x08E2E2B2, 0x0f); setchar(0x08E2E2B3, 0x00); setchar(0x08E2D2D0, 0xff); //weapon 31 setfloat(0x08E2E2E0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E2F4, 0); setchar(0x08E2E2FC, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E306, 0x124); setchar(0x08E2E312, 0x0f); setchar(0x08E2E313, 0x00); setchar(0x08E2D330, 0xff); //weapon 32 setfloat(0x08E2E340, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E354, 0); setchar(0x08E2E35C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E366, 0x22e); setchar(0x08E2E372, 0x0f); setchar(0x08E2E373, 0x00); setchar(0x08E2D390, 0xff); //weapon 33 setfloat(0x08E2E3A0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E3B4, 0); setchar(0x08E2E3BC, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E3C6, 0x24b); setchar(0x08E2E3D2, 0x0f); setchar(0x08E2E3D3, 0x00); setchar(0x08E2D3F0, 0xff); //weapon 34 setfloat(0x08E2E460, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E474, 0); setchar(0x08E2E47C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E486, 0x10b); setchar(0x08E2E492, 0x0f); setchar(0x08E2E493, 0x00); setchar(0x08E2D4B0, 0xff); //weapon 35 setfloat(0x08E2E4C0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2E4D4, 0); setchar(0x08E2E4DC, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2E4E6, 0x110); setchar(0x08E2E4F2, 0x0f); setchar(0x08E2E4F3, 0x00); setchar(0x08E2D510, 0xff); //weapon 36 setfloat(0x08E2DDA0, 275.00, 314.00, -3); setint(0x08E2DD54, 0); setchar(0x08E2DD5C, 0xff, 0xff); setshort(0x08E2DD66, 0x116); setchar(0x08E2DD72, 0x0f); setchar(0x08E2DD73, 0x00); setchar(0x08E2DD90, 0xff); off() Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 här har du: Underbart! Nu blir det lättare med bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Orka inte skriva ner allt, men om ni vill ha så finns mina cheats här nere \/CHEATS.TXT Redigerad 26 april, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Gudars, där fanns det en del att välja mellan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Man har väll sammlat på sig lite med åren...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Och jag antar att man måste ha custom firmwaarreh för detta. ECCD (Eddie Chartersons Cheat Device? Kommer inte ihåg det där riktigt)?! Trist... Well ooh. Nu ska jag skapa en tråd, någon som hade problem med ett uppdrag men jao. Nej.. Jag har också det och antar det är till stor del av det uppdraget att jag inte klarat ut spelet. Behöver lite hjälp så här kommer en topicozo upp Edit: Japp läste nu och såg det.. Damnitfuckit. Trist att det måste vara så... Diskriminering! Redigerad 2 maj, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Och jag antar att man måste ha custom firmwaarreh för detta. ECCD (Eddie Chartersons Cheat Device? Kommer inte ihåg det där riktigt)?! Trist... Well ooh. Nu ska jag skapa en tråd, någon som hade problem med ett uppdrag men jao. Nej.. Jag har också det och antar det är till stor del av det uppdraget att jag inte klarat ut spelet. Behöver lite hjälp så här kommer en topicozo upp Edit: Japp läste nu och såg det.. Damnitfuckit. Trist att det måste vara så... Diskriminering! Med LCS ska det gå utan custom firmware, men hindret för dig är ju inte att du inte nedgraderat, utan att du inte ens har LCS. Lite knasigt att folk med LCS men utan custom firmware kan fixa ECCD, men det är anpassat för folk med custom firmware... som fixas med LCS Gör som jag sagt i flera månader: Köp LCS, nedgradera, installera custom firmware och få ut 900% av din PSP. Numera helt riskfritt om du gör rätt. Annat var det för ett och ett halvt år sen då man kunde paja PSPn trots att man gjorde rätt, för att programmen var instabila. Om inte för nedgradering så är LCS ändå ett väldigt bra spel EDIT: Edison Carters CheatDevice, annars Redigerad 2 maj, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Du kan ju alltid få (låna)mitt lcs Redigerad 13 maj, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Du kan ju alltid få (låna)mitt lcs Känner ni varann? Annars skulle inte jag direkt skicka ett spel på posten... Redigerad 13 maj, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justChris Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Jag undrar ifall ni har kommit över ett fusk för att sega ner eller stoppa gametimers, slower gameplay fusket fungerar bara till spelhastigheten inte timers i uppdrag. Jag har lite svårt att förklara riktigt vad jag menar, men jag har inte sett något liknande och mina ögon blöder av att läsa alla variabler och gömda descriptions.. Redigerad 14 juli, 2007 av justChris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Ingen aning, byte mit psp mot en creativ zen. Om du är bra på engelska så kan du ju kolla igenom den här tråden http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=260057 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.