xstreem Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Om jag får säga min åsikt, så hade den sidan sjukt fula kläder. Hittade inget som jag skulle vilja ha på mig. Det är tur att alla inte har samma smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Dessa West Side-byxor är väl något för en "wigga" som lilla jag? Snälla, ingen normalt funtad människa går runt med "folie-jeans". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Tobbe, vad kom vi fram till i förra tråden? Jag är inte normalt funtad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Dessa West Side-byxor är väl något för en "wigga" som lilla jag? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Såna där innebar rejält med status när man gick i fyran. Minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Såna där innebar rejält med status när man gick i fyran. Minnen. Skrattar så jag grååter! Dom glänser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Skrattar så jag grååter! Dom glänser! You have to pimp my paaaants. Damn right, you have to pimp my pants. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Sånna byxor har en "homie" i skolan... vi kallar honom för "Lilleman" och frågar alltid varför han har pappas byxor på sig. Redigerad 8 april, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Skulle ha köpt en sån där fin, röd keps om den inte vore så dyr :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Roliga timmen på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Så tråkigt att man inte kan inhandla idealklädseln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Roliga timmen på GTAsajten. Grab a beer and join us. Åh, bara för de lättroade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Hehe, ok tack för tippsen Drar till STHLM och handlar på Speedway den 28 eller något då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts