Mark Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Brukar för det mesta ha musik i bakgrunden när jag spelar WoW. Beror litegrann också på vars i WoW man befinner sig. Mmm, Ghostlands (Blood Elf) musik FTW! Händer väl att jag har igång musik i bakgrunden när jag spelar CS också, men inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Sen när var GTA ett FPS? Det är det aldrig, jag citerade dig för att det gäller mig också. Ber om ursäkt om det var otydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Aldrig nåt annat än spelmusik. Jag stänger aldrig heller av spelmusiken, däremot lyssnar jag ofta på vanlig radio när jag sitter och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Spelmusiken. Har hemska minnen av en vän som lyssnade på Magnus Uggla och annat läskigt när han spelade Battlefield 1942. Det har märkt mig för livet...tänk er en pansarvagn som blir sprängd i öknen till Kung för en dag eller vad den nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Spelmusik, helt klart. Annars dödar man känslan i spelet. Kanske senare när man tex stuntar i gta så kan man köra med musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts