HDM Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Hej , jag har Vice City på PC och vill filma, kan jag göra det eller bara replay?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) http://www.fraps.com/ Redigerad 6 april, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Hej , jag har Vice City på PC och vill filma, kan jag göra det eller bara replay?? Ehh... va? Om du menar att du vill filma när du spelar, så måste du ladda ner Fraps. Sen är det bara att spela in. Du kan göra det direkt när du spelar, eller när du tar Replay, bara hur du själv vill ha det. Och en annan sak; Fixa din signatur! Den är 115 px för hög. Högsta tillåtna storlek är 200x500 px. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HDM Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Men hur gör man . det här är första gången jag filmar??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Men hur gör man . det här är första gången jag filmar??! Leta på google ditt nöt. Ladda hem fraps - installera - starta programmet - starta spelet - tryck F10 när du spelar - gå till mappn där du sparat filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HDM Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Leta på google ditt nöt. Ladda hem fraps - installera - starta programmet - starta spelet - tryck F10 när du spelar - gå till mappn där du sparat filmerna Kostar det pengar . för det står buy! Du menar F9 ! jag filma 29 sec så blev det 134 mb :S ? konstigt eller är det så? Jag kan bara filma 29 sekunder varför? En annan program om att filma , den här kostar pengar för att filma mer ! så snälla tipsa o skriv om andra prograam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Inte nödvändigtvis. Jag menade tydligen F9. Det är .avi, det finaste formatet och det som tar mest platts. Det är en testverision. Reglerna Kan inte hjälpa dig mer, köp det . Redigerad 7 april, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts