Fireinthehole Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Finns det en mod som gör att man kan gå på GTA Vice City? Jag har googlat men hittar inget. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Finns det en mod som gör att man kan gå på GTA Vice City? Jag har googlat men hittar inget. Tacksam för svar. Gå? Du menar inte jogga? Är inte det som i Gta Sa Håll in Alt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 6 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Gå? Du menar inte jogga? Är inte det som i Gta Sa Håll in Alt? Jag menar gå som vanliga personer. Det finns ingen gåknapp på Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jag menar gå som vanliga personer. Det finns ingen gåknapp på Vice City. Tror det finns en reality mod som låter dig gå vanligt. Men den insätter också bensin. Ska kolla närmare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jag menar gå som vanliga personer. Det finns ingen gåknapp på Vice City. Skaffa en handkontroll om du vill kunna gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) http://www.gtastunting.net/forums/index.php?showtopic=20727 Scrolla längst ner "Attached File walkmod.zip ( 1.47mb )" Den ersätter jogging så om du vill ta dig fram fort får du använda "sprint". Lägg i Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\anim Redigerad 6 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 6 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 http://www.gtastunting.net/forums/index.php?showtopic=20727 Scrolla längst ner "Attached File walkmod.zip ( 1.47mb )" Den ersätter jogging så om du vill ta dig fram fort får du använda "sprint". Lägg i Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\anim Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts