Jump to content

High above

antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Det har nu gått 1,5 månader sedan vi startade vårat 5:e projekt och äntligen är det uppladdat och klart :D

(Citat ala Mr magic) Mina damer och herrar....jag ger er *trumvirvel*

HIGH ABOVE

Den blev lite större än väntat och Kvaliteten är inte perfekt men nu är den äntligen klar, Den nerladdningsbara versionen är upplagd på

Filefront och Jag ska Streama den nu :lol:

High above 200 mb (den blev ju iaf 9 min ^_^ )

Jutube

Editor - Theonly one

Grafisk designer - Qouad

Stuntare

Theonly one

C_J

Ma cipriani

Tackleberry

Stevex

Ostits

Henkibojj

Granstrand

Kebab (Thehoff)

Martin 123

VickeX

Mr magic

Sedan vill jag ge en ursäkt till Mr magic och Tackle pga att era skins och Nrgs inte funkade, spelet krachade varje gång jag försökte se era repriser

så jag var tvungen att filma utan dom, men jag fick iaf med alla era stunts.

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bwahaa! Även om stunten inte var i samma klass som Aftershock (eller vad den heter - den här var så bra så jag glömde namnet på den) så var den skitbra. Synd bara att jag inte skickade in fler stunts. Men det var bra iaf. Skitbra. :D

9.5/10 (bara :()

Edit:

Intro - Älskar :lol:

Main - Skitbra ^_^

Outro - Älskar :P

Edit2: Wubs: 3/3. Och musiken var bra! Låtar jag hade hört också. Och har på datorn. Var iaf skitbra.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bwahaa! Även om stunten inte var i samma klass som Aftershock (eller vad den heter - den här var så bra så jag glömde namnet på den) så var den skitbra. Synd bara att jag inte skickade in fler stunts. Men det var bra iaf. Skitbra. :D

9.5/10 (bara :P)

Edit:

Intro - Älskar :lol:

Main - Skitbra ^_^

Outro - Älskar :P

Edit2: Wubs: 3/3. Och musiken var bra! Låtar jag hade hört också. Och har på datorn. Var iaf skitbra.

Tack så Jättejätte mkt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började tjuvkolla lite på den nu när jag bara har 8 min knar med den nycket sega nedladdningen...

Tyckte den var skön att kolla på även om redigeringen kunde varit bättre och framförallt synkningen på sina ställen. Men i helheten tycker jag att det var en väldigt skön film även om jag inte kolla klart på den riktigt än.../b]

----

Intro: 7/10, Var väldigt skönt att kolla på med när du väl kom igång med det

Main: 7/10, Var också väldigt skönt även om redigeringen och synkningen var den bästa men i helhet var även denna mycket rolig att kolla på...

Outro: 5/10, Gillade inte outrot alls :D

----

Allt som allt: 6/10

Övrigt: Måste ge dig ett tips angående redigering, försök att använda mindra flashar, på sina ställen var det riktigt fult med alla dessa flashar, prova att ersätta flashar med ljusa dissovles istället på domma ställena så blir det mycket bättre, sen kanske det skulle varit snyggare om man hade kunnat se namnen i ramen utan att luta sig framåt för att kolla efter hela tiden... Men annars Bra jobbat =D

:lol:^_^:P:(:P:wub::wub:

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor