antepanteboy Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Det har nu gått 1,5 månader sedan vi startade vårat 5:e projekt och äntligen är det uppladdat och klart (Citat ala Mr magic) Mina damer och herrar....jag ger er *trumvirvel* HIGH ABOVE Den blev lite större än väntat och Kvaliteten är inte perfekt men nu är den äntligen klar, Den nerladdningsbara versionen är upplagd på Filefront och Jag ska Streama den nu High above 200 mb (den blev ju iaf 9 min ) Jutube Editor - Theonly one Grafisk designer - Qouad Stuntare Theonly one C_J Ma cipriani Tackleberry Stevex Ostits Henkibojj Granstrand Kebab (Thehoff) Martin 123 VickeX Mr magic Sedan vill jag ge en ursäkt till Mr magic och Tackle pga att era skins och Nrgs inte funkade, spelet krachade varje gång jag försökte se era repriser så jag var tvungen att filma utan dom, men jag fick iaf med alla era stunts. Redigerad 6 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) First post first post!!! Dling! Edajt: Filefront segar =( Redigerad 6 april, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) W0000t! Laddar ner! Edit: Jo segar lite.. Laddar ner i ca 180kb/s Redigerad 6 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 W0000t! Laddar ner! Edit: Jo segar lite.. Laddar ner i ca 180kb/s Jag får bara runt 45kb/s :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Suck, ska det vara tjat om att nerladdningen går segt nu också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Suck, ska det vara tjat om att nerladdningen går segt nu också? Har vi tjajat? Vi tycker det är synd. Eller, Chili tycker... För mig går det ganska fint. Ca 35% på ca 10 min. Räcker för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jäpp, det är ju inte ens kritik mot dig, snarare mot Filefronts servrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Sedan vill jag ge en ursäkt till Mr magic och Tackle pga att era skins och Nrgs inte funkade, spelet krachade varje gång jag försökte se era repriser så jag var tvungen att filma utan dom, men jag fick iaf med alla era stunts. Inga problem, det är lugnt. Kommenterar så fort jag sett filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Bwahaa! Även om stunten inte var i samma klass som Aftershock (eller vad den heter - den här var så bra så jag glömde namnet på den) så var den skitbra. Synd bara att jag inte skickade in fler stunts. Men det var bra iaf. Skitbra. 9.5/10 (bara ) Edit: Intro - Älskar Main - Skitbra Outro - Älskar Edit2: Wubs: 3/3. Och musiken var bra! Låtar jag hade hört också. Och har på datorn. Var iaf skitbra. Redigerad 6 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Nerladdningen stannade på 99% och går nu bara i 2kb/s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Pretty good. Men man såg ju inte vem som gjorde stuntet, det vär för mörkt där nere. O.o 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 tankar tankar, ge oss en review mall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Bwahaa! Även om stunten inte var i samma klass som Aftershock (eller vad den heter - den här var så bra så jag glömde namnet på den) så var den skitbra. Synd bara att jag inte skickade in fler stunts. Men det var bra iaf. Skitbra. 9.5/10 (bara ) Edit: Intro - Älskar Main - Skitbra Outro - Älskar Edit2: Wubs: 3/3. Och musiken var bra! Låtar jag hade hört också. Och har på datorn. Var iaf skitbra. Tack så Jättejätte mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 tankar tankar, ge oss en review mall [b]Text (Allmäna tankar):[/b] ---- [b]Intro:[/b] */10 [b]Main:[/b] */10 [b]Outro:[/b] */10 ---- [b]Allt som allt:[/b] */10 :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: Tack så Jättejätte mkt Lungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 [b]Text (Allmäna tankar):[/b] ---- [b]Intro:[/b] */10 [b]Main:[/b] */10 [b]Outro:[/b] */10 ---- [b]Allt som allt:[/b] */10 :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: Lungt! Menar en där man skriver om varje stunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Menar en där man skriver om varje stunt Ah - Det får nån annan fixa Men den där kan ni använda ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Filmen var faktiskt helt över mina förväntningar. Och jag har en ny favorit stuntare, Kebab. Han har verkligen blivit bra på den lilla stunden han stuntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Kom nyss på att jag kanske överreagerar lite granna. Men jag tycker iaf att den var väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Filmen var faktiskt helt över mina förväntningar. Och jag har en ny favorit stuntare, Kebab. Han har verkligen blivit bra på den lilla stunden han stuntat. jag då :'( det är min andra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Började tjuvkolla lite på den nu när jag bara har 8 min knar med den nycket sega nedladdningen... Tyckte den var skön att kolla på även om redigeringen kunde varit bättre och framförallt synkningen på sina ställen. Men i helheten tycker jag att det var en väldigt skön film även om jag inte kolla klart på den riktigt än.../b] ---- Intro: 7/10, Var väldigt skönt att kolla på med när du väl kom igång med det Main: 7/10, Var också väldigt skönt även om redigeringen och synkningen var den bästa men i helhet var även denna mycket rolig att kolla på... Outro: 5/10, Gillade inte outrot alls ---- Allt som allt: 6/10 Övrigt: Måste ge dig ett tips angående redigering, försök att använda mindra flashar, på sina ställen var det riktigt fult med alla dessa flashar, prova att ersätta flashar med ljusa dissovles istället på domma ställena så blir det mycket bättre, sen kanske det skulle varit snyggare om man hade kunnat se namnen i ramen utan att luta sig framåt för att kolla efter hela tiden... Men annars Bra jobbat =D Redigerad 6 april, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts