KalleR Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Funkade det att köra med en gammal version och den nyaste sammtidigt?? För det går inte och hitta nått cra*k till den nya versionen... crack är lite svårt men en patch hadde inte varit fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Funkade det att köra med en gammal version och den nyaste sammtidigt?? För det går inte och hitta nått cra*k till den nya versionen... Båda körde med den gamla version. Det var inga problem förutom att spelet gick lite långsammare än vanligt, inget lagg eller så heller men så var vi bara två som körde också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr^nO Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Jag vill också vara med och spela... Kan vi inte spela den här helgen eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Jag vill också vara med och spela... Kan vi inte spela den här helgen eller nått? Kan du eller någon annan spela redan ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr^nO Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Tyvär kan inte jag spela ikväll för jag har för mycket läxor att göra... buhu snyft... Jag hittade ett cra*k till den nyaste versionen woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Tyvär kan inte jag spela ikväll för jag har för mycket läxor att göra... buhu snyft... Jag hittade ett cra*k till den nyaste versionen woho!!! nej. du hittade en patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 *VIKTIGT* Om någon vill spela GTA2 Multiplayer ikväll eller någon annan dag så skicka ett privat meddelande! *VIKTIGT* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts