Hultenius Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Är det någon som vill spela GTA2 i multiplayer över internet? Bara för att testa. Jag hade jävligt kul en gång när jag spelade med lite kompisar på LAN, vi fick till och med starta två servrar för att man bara kan vara 6 på varje. Men åter till ämnet, är det någon som har lust? Vi kanske bara spelar några minuter eller så för jag tror att nätverkskoden kommer att göra det laggit värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Det vore kul att testa eftersom jag aldrig spelat något GTA-spel i multiplayer, jag har GTA2 utan patch och ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Va kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2002 Men e det inte bara DM då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Har någon lust att spela i dag? Jag kan spela vilken tid som hellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Har någon lust att spela i dag? Jag kan spela vilken tid som hellst. Ok, vi kör idag då eller? Jag kan också (nästan) när som helst men vad sägs om kl 21:00 ? OBS! Alla som vill vara med att spela måste ha den senaste patchen! Den finns här: http://www.gtasajten.com/gta2/d_patch.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Men jag vill inte installera nån patch, funkar det inte att spela mp om en har patch och den andra inte? Om jag installerar patchen vilka filer behöver jag då göra backup på? Patchen installerar väl bara filer i GTA2-mappen och inte i nån annan mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Nej det fungerar inte lika bra då. Du behöver inte vara rädd över att installera patchen, den förstör ingenting och du kommer inte att märka någon skillnad förutom att det går bättre att spela i multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 F***n!! Jag installerade patchen och nu vill GTA2 inte starta. Jag sätter in CD-rom skivan och startar spelet men då står det bara "Insert the correct CD-Rom then restart the application". Vad har hänt??? Hur avinstallerar jag patchen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Jasså, jag trode att du hade original.... Men för att fixa det så måste du nog.... ehmr... *host*... ladda ner ett nytt crack.... Hoppas ingen såg det där GTA2 har ju iof varit gratis på Freeloader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Jag har original! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Konstigt... Är du säker på att din CD-ROM/GTA2-CD fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Tack vare systemåterställning har jag lyckats få bort patchen och GTA2 fungerar igen! *Edit* Kan jag spela även fast jag inte har patch och vilken IP ska jag joina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Jasså, fast jag tror inte man kan köra multiplayer mellan två datorer med olika versioner av GTA2... men vi kan ju försöka. Det skulle vara fint om du skulle kunna hosta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Jasså, fast jag tror inte man kan köra multiplayer mellan två datorer med olika versioner av GTA2... men vi kan ju försöka. Det skulle vara fint om du skulle kunna hosta spelet. Ok jag hostar, behöver du min IP då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Ok jag hostar, behöver du min IP då? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Hehe, det var RIKTIGT kul! 2-1 (3 matcher - först till 3 frags) till mig *host* *host* Fan vad jag skrattade när jag skulle byta bil och så kom du helt plötsligt och flög över mig och ut ur bild. Och när du träffa en granat precis under fötterna på mig... jag flög inte lite långt. Nåja, det här måste göras om nån gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 jo det var verkligen kul Surprise på sista fraggen, du trodde inte jag hade minor va hehe... Varför finns inte bärgningsbilen med i singelplayer GTA2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Nää, fult och stänga in mig där och lägga en mina bakom bilen när jag skulle backa ut... Bärgningsbilen (eller vad det är) finns endast i multiplayer vet ej varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr^nO Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Funkade det att köra med en gammal version och den nyaste sammtidigt?? För det går inte och hitta nått cra*k till den nya versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts