kicken Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Nej! till barn. Orsak: Det finns en massa som hade tagit väldigt illa åt sig över möjligheten att kunna döda barn i spelet (Då menar jag inte bara GTA-motståndare utan också spelare som själva har barn) och dessutom så känns det inte riktigt rätt heller. Isåfall barn som inte går att döda men fansen hade hatat det. En annan orsak är att det sedan finns de som bara skulle springa runt och döda barn för det är så hemskt att göra och sedan skryta om det på nätet hur många barn han har dödat. Ja! till djur. Orsak: Det behövs helt enkelt djur. Lite mer liv i GTA världen. En av de sämmre sakerna med San Andreas var att de stora skogarna och slätterna kändes döda och livlösa, vilket de också var. Så i skogar och country delar, inne i städerna lite hundar och katter i förorterna. Alltså inte för att döda utan för syns skull. Föresten, var såg ni de barnen i trailern? Om ni menar trappan så var det 2 vuxna som satt på den. Här (På vänster sida) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Barn: Nej Djur: Nej Som alla andra sagt , så skulle det vara allt för riskfyllt med barn i spelet. Inte skulle heller jag vilja köra över eller skjuta ihjäl nån unge på gatan i LC Djur vill jag nog inte heller ha med. Med djur menar jag då hundar, katter, vargar, björnar etc. Djurvän som jag är så skulle jag inte vilja ha ihjäl en massa oskyldiga djur i spelet. Däremot fåglar och sånt får gärna finnas med. Och det kommer att finnas med, se bara i trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Här (På vänster sida) OK, det har jag inte märkt innan. Men det är ju på väldigt lågnt håll se det kan lika väl vara en vuxen eller bara en buske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Barn: Nej Djur: Nej Som alla andra sagt , så skulle det vara allt för riskfyllt med barn i spelet. Inte skulle heller jag vilja köra över eller skjuta ihjäl nån unge på gatan i LC Djur vill jag nog inte heller ha med. Med djur menar jag då hundar, katter, vargar, björnar etc. Djurvän som jag är så skulle jag inte vilja ha ihjäl en massa oskyldiga djur i spelet. Däremot fåglar och sånt får gärna finnas med. Och det kommer att finnas med, se bara i trailern. Som vanligt så tycker man synd om djur, inte de tusen oskyldiga människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Antagligen för att djuren brukar bli verkligare än människorna i spelen. Plus att djur alltid känns så hjälplösa ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Djur bra iaf. Björnar och renar och sådant i vildmarken. Som man kan sälja kanske. Olagligt. Mest sånt, om det kommer någon skog/eller någonting annat än staden Men barn vore kanske lite för.. Nånting. Dem klarar jag mig utan. Det där inlägget är i klass med det i din signatur. "Björnar och renad och sådant i vildmarken. Som man kan sälja kanske. Olagligt. " LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 OK, det har jag inte märkt innan. Men det är ju på väldigt lågnt håll se det kan lika väl vara en vuxen eller bara en buske. Exakt vad jag också tycker. Vet inte vart man får de ifrån att de kan vara ett barn ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Det skulle vara bra mkt verkligare om det var med barn i spelet, men sen att man kan döda dom osv gillar jag inte. Djur däremot, självklart. Men fy fitta vad fjantiga ni är. Seriöst. DET ÄR PIXLAR PÅ EN SKÄRM. Inte era köttsliga småsyskon! SHEEESH. Och att någon skulle ta illa åt sig av att man kan döda barn i spel är ju bara för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Men fy fitta vad fjantiga ni är. Seriöst. DET ÄR PIXLAR PÅ EN SKÄRM. Inte era köttsliga småsyskon! SHEEESH. Och att någon skulle ta illa åt sig av att man kan döda barn i spel är ju bara för mycket. Håller med dig till fullo. Även vissa här som tar illa upp av att man kan döda djur; ''Det blir lixom för mycket.'' Det spelar ingen roll om man kan döda djur, barn,vuxna,horor whatever, det är bara ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Det där inlägget är i klass med det i din signatur. "Björnar och renad och sådant i vildmarken. Som man kan sälja kanske. Olagligt. " LOL! Förstår absolut inte varför du tycker det. Tänk att äga någon liten shop i någon avlägsen del av staden och där sälja kött och päls på djur man skjutit olagligt i skogen. Sen kommer polisen och gör razzia och så ska man döda alla. Men seriöst - Det var fan inte i klass med Danne(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Inte barn, det skulle vara fel, fel, fel! Djur, däremot, skulle vara kul. Tänk er att köra på en hjort ute på en skogsväg (om GTA:IV har nån landsbyggd) med tydliga humoristiska splattereffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Hade varit så mycket verkligare med barn med i spelet, men det skulle antagligen ge Rockstar en massa trassel från olika håll. Så nej. Djur i spelet har jag inget emot, så länge de inte blir allt för seriösa skapelser utan gjorda humoristiskt och med glimten i ögat... typ stora feta älgar som ser korkade ut och står vid vägkanterna BRÖÖÖL!! Tycker inte nödvändigtvis att de behöver gå att kötta dem heller. Men å andra sidan finns det väl inte så mycket sådant kring New York, älgar har dem ju närmare Kanadensiska gränsen i Amerika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Skulle vara skitskoj med både barn och djur, tänk er att ramma över den lokala barnaskaran med din snodda skolbuss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Tycker att det borde finnas barn i spelet. Kanske inte 2-4-åringar men 10+. Det kan ju finnas en inställning nånstans där man kan ställa in om de ska vara dödliga eller inte, där grundinställningen är att när man skjuter ner dem, kör på dem etc så reser de sig bara upp igen. Djur, ja, helt klart. Kul om man kan se folk gå med hundar på gatorna, katter som stryker runt i gränder (och blir överkörda på vägarna) och div. skogsdjur som kanske kunde vara farliga ute i skogen. Utmärkt upplägg för att smyga in bigfoot också. Du går ute i skogen, hör ett knak, omg en björn, du drar upp pistolen när du upptäcker att det är en stor människoliknande apa, som springer iväg från dig fort... Creepy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Skulle vara skitskoj med både barn och djur, tänk er att ramma över den lokala barnaskaran med din snodda skolbuss Skulle vara ganska kul men det skulle nog sätta R* i trassel. *Köra över barn med buss* - Kan vi få rast nu, fröken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Nej Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Är du knäpp i skallen eller? Därom tvista de lärde. Mina (konservativa) åsikter gällande GTA-spelens framtid har jag framfört i otaliga andra trådar så let's not go there again. --- Btw. Att införa barn i GTAIV skulle med största sannolikhet innebära en AO-rating vilket i sin tur skulle leda till att de stora spelförsäljarna i USA (Walmart mfl) bojkottar spelet och vägrar sälja det. Det är därför mycket otänkbart att Rockstar inkluderar barn i spelet. Redigerad 6 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Här (På vänster sida) Jävla helvete!! Det sitter ju en jävla unge där! Det har jag aldrig sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeonRubenstein Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jävla helvete!! Det sitter ju en jävla unge där! Det har jag aldrig sett. en unge? jag ser en svart fullvuxen karl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Barn, nja. Kan kanske vara kul. Djur, Ja! Får + Bazooka = Bad Taste = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts