Jazz Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Fråga ett bör jag svara ja på. Det är I mina ögon inget fel med att ha med barn. Folk som säger att ''det skulle vara hemskt att döda barn'' bör tänkte om lite. Det är bara I ett jävla spel. För det andra så är det minst lika hemskt att gå att döda vuxna människor med en motorsåg ute på gatan. Med tanke på Rockstar Games så skulle jag om jag fick frågan av dem avråda de från att lägga till barn I spelet. Fråga två svarar jag ja på. Skulle vara kul att klättra upp I ett gammalt jaktpass och vänta på att den björn eller dyligt dyker upp. Självklart ska man kunna bli attackerad också, vis sällsynta tillfällen. Det vore ju underbart om alla hade samma syn på barnfrågan som du, men det skulle vara helt omöjligt att trycka in det på exempelvis Jack Thompson (vi känner ju honom). Själv stödjer jag dina argument till fullo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 SMÅ EMOBARN I SPELET FFS (w00t) Vote: Nej på 1, Ja på 2. Coolt att fara på rävjakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
manbearpig Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Djur hade varit helt okej, men när det gäller barn blev det ett nej. Det känns helt enkelt lite magstarkt, även om det möjligen hade varit mer realistiskt med barn i spelet. Redigerad 6 april, 2007 av manbearpig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Barn: Nej. Djur: Ja. Tänk er, köra runt på landet, och *poff*, en Älg står på sidan av vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Haha, måste bara säga att det låter som dom flesta av er vill ha ett "Deer Hunter" i Grand Theft Auto IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Barn, Ja, men inte småbarn utan tonåringar. Djur, Ja, riktigt kul om man kan jaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Vote: Ja Vote: Ja R* har säkert tänk på allt så dom har säkert med båda. Barn kommer nog vara med för det såg man på trailern, eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Vote: Ja Vote: Ja R* har säkert tänk på allt så dom har säkert med båda. Barn kommer nog vara med för det såg man på trailern, eller ? Ingen kan säga 100 % att de var ett barn, men många tror att de var ett barn, dock inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Ingen kan säga 100 % att de var ett barn, men många tror att de var ett barn, dock inte jag. Vad tror du det var då? Iaf ingen sex docka om du tror det . . . ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Vad tror du det var då? Iaf ingen sex docka om du tror det . . . ^^ Om du menar den screenshoten bredvid statyn tror jag antingen de var en post, eller så var de gubbens ben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Om du menar den screenshoten bredvid statyn tror jag antingen de var en post, eller så var de gubbens ben. Jag har inte en susning, har bara sett trailern en gång. Kanske dom på trappan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jag har inte en susning, har bara sett trailern en gång. Kanske dom på trappan ? Nej, nej, nej, man ser tydligt att dom inte är barn. Det är en ganska gammal gubbe som sitter bak, framme sitter det en ung man, men inte ett barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeonRubenstein Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 inga barn. men djur typ i skogen. tänk man hör ett ylande så kommer det en flock vargar och jagar en. skulle va skit grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Nej på första, ja på andra. Skulle aldrig döda djur iallafall, skulle få dåligt samvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Barn: nej Djur: ja Djur är bra, men det är inte så kul om man åker på landet med fyra polisbilar efter sig och så springer en jävla älg ut på vägen så det går åt helvete med både föraren och bilen (och älgen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Ja Ja Barn, antingen går en kvinna och bär på en bebis, eller går med en vagga. Eller så är det tonåringar som går runt i staden. Djur, skulle vara tufft Men man ser inte så ofta ett djur i new york, vild katter och hundar skall finnas på områden som inte är tätt befolkade. Fåglar, möss osv. skulle också vara coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Ja Ja Barn, antingen går en kvinna och bär på en bebis, eller går med en vagga. Eller så är det tonåringar som går runt i staden. Djur, skulle vara tufft Men man ser inte så ofta ett djur i new york, vild katter och hundar skall finnas på områden som inte är tätt befolkade. Fåglar, möss osv. skulle också vara coolt. Fåglar har varit med i tidigare GTA. I alla fall SA. Sedan så ser man ju fiskmåsar i trailern så de är ganska säkert att fåglar är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Köra på barn är världens grej ju! Eller att slakta en barnvagnsrullande morsa. Vad händer med ungen när vagnen rullar nerför gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Nej! till barn. Orsak: Det finns en massa som hade tagit väldigt illa åt sig över möjligheten att kunna döda barn i spelet (Då menar jag inte bara GTA-motståndare utan också spelare som själva har barn) och dessutom så känns det inte riktigt rätt heller. Isåfall barn som inte går att döda men fansen hade hatat det. En annan orsak är att det sedan finns de som bara skulle springa runt och döda barn för det är så hemskt att göra och sedan skryta om det på nätet hur många barn han har dödat. Ja! till djur. Orsak: Det behövs helt enkelt djur. Lite mer liv i GTA världen. En av de sämmre sakerna med San Andreas var att de stora skogarna och slätterna kändes döda och livlösa, vilket de också var. Så i skogar och country delar, inne i städerna lite hundar och katter i förorterna. Alltså inte för att döda utan för syns skull. Föresten, var såg ni de barnen i trailern? Om ni menar trappan så var det 2 vuxna som satt på den. För är det barn så är det de exakt lika stora som alla de andra. http://www.mikolan.com/gta4/img/003.jpg Redigerad 6 april, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Det skulle vara bra mkt verkligare om det var med barn i spelet, men sen att man kan döda dom osv gillar jag inte. Djur däremot, självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts