Cyper Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Tror att Rockstar har med barn och djur både för att få det mer verkligehetstroget och för att bevisa att de vågar ta skit. Eller för att visa oss redan nu att våldsamma handlingar kommer ha sina konsekvenser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Fanns det verklingen barn i Mafia? Vote:Ja men jag tror nog inte att det kommer med. Efter Hot coffe tjafset så har nog Rockstar inte mer lust att få problem med arga mammor och giriga advokater. Barn ELLER djur, mafia har djur The sims har barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Så vitt jag vet så kunde man inte slakta ungar med en AK i the Sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Så vitt jag vet så kunde man inte slakta ungar med en AK i the Sims Man kunde eldaupp dom om jag inte mins helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Man kunde eldaupp dom om jag inte mins helt fel. Japp, man kunde skjuta dom med raketer så det börja brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Hehe, kanske är dags att låna the Sims igen hehehe Redigerad 12 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacke Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Nej på båda... Att döda barn & djur får mig att känna mig låg, även i spelvärden... Eller ja, vissa djur skulle funka men som katter & hundar som man själv har hemma skulle jag inte vela, det tyckte ja inte om på t.ex Postal 2... Fast barn & barn, typ ungdomar på 16 år & så som jag själv skulle jag nog inte ha problem med men inte typ 5 åringar & så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Barn har inget att göra i ett spel som är för vuxna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Det behöver ju inte vara typ 2åringar som kryper runt på gatan. Det kan ju vara en ped som går med barnvagn också om man cuttar han/hon med motorsåg eller liknande så dör han/hon o tappar barnvagnen som rullar ner längs gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Ja på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts