Patrik Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Enda bra med påsken är att man får lov. Annars skiter jag fullständigt i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jag ska leta påskägg och äta god mat! Those were the days :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Glad Påsk, älskade forumiter! ---- Aja, själv firade jag påsk igår. Det vart visst släktmiddag ändå. Så jag var hos min mormor & morfar typ hela dagen. Redigerad 7 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hittade just mitt påskägg!! Godis=Gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Glad påsk! Här ska vi vara en mängd människor och äta gott. Hoppas man får ett påskägg också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 GLAD PÅSK!!! Ska äta påskmiddag snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Those were the days :'( Those are the days! Det är en tradition hemma hos oss och t.o.m. min syrra på 24 år letar=p Idag har jag käkat massa godis, påskmat och ännu mer godis. Glad Påsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Those are the days! Det är en tradition hemma hos oss och t.o.m. min syrra på 24 år letar=p Idag har jag käkat massa godis, påskmat och ännu mer godis. Glad Påsk! :'( Jag vill också leta ägg :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Har fått 100kr + godis idag. Och letat efter äggen som var runt godiset och pengarna =) GLAD PÅSK ALLIHOPPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Those are the days! Det är en tradition hemma hos oss och t.o.m. min syrra på 24 år letar=p Idag har jag käkat massa godis, påskmat och ännu mer godis. Glad Påsk! Hehe, allt som du skrev där hade lika gärna ha sagts av mig. Det var skitsvårt att hitta mitt ägg i år. De senaste åren har mor min gett oss varsinn lapp med en massa bokstäver omkastade på. Så ska vi gissa vilket ord de bildar, typ "växthuset", "brevlådan" o.s.v. Jag är ganska skarp på såna grejer, och har flera gånger kommit på ordet direkt efter en snabb blick på pappret. Därför bad jag mamma om en lite svårare uppgift den här gången. Och svårt blev det. Tänk er bokstäverna i ELDNINGSHÖGEN stå huller om buller på ett papper. Jag menar, tre stycken N, två E, två G, H, Ö... Lurigt som fan. Så efter nån kvart fick mamma säga vilken den första bokstaven var. Då blev det lättare. Mina syskon (alla är äldre) fick ord på 6-7-8 bokstäver. Och mitt var på 13. . Nåja, jag ville ju ha lite utmaning. ..Så går det till när Ante firar påsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Mitt var extremt svårt att hitta Köpte ett åt mig själv för några dagar sen, och det hade jag som bekant "gömt" i min byrålåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jag vill också leta påskägg :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Blev inget påskbord idag. Det blir tydligen imorgon... . ... :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Att bero på det.. Jag har haft lov den här veckan. Det är inte speciellt många som har haft det, eller? Appropå det,mitt "börjar" på måndag (fick det i torsdags) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Har varit ledig i två veckor =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Och mitt var på 13. . Nåja, jag ville ju ha lite utmaning. ..Så går det till när Ante firar påsk. 13 är ett otursnummer. Dina föräldrar kan inte gilla dig. --- Jag fick mitt påskägg direkt i handen. Sen så fick jag ännu ett påskägg hemma hos min mormor. Mest choklad, gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Inget påskägg här. En rekordelig måltid och lite godis på bordet räckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag fick inget påskägg, med däremot godis för 100 kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Toooo muuuch candy.... blargh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Namnam godis Jamjam. Påsk = Chocklad Wie! Jag är versta spammsern yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts