kicken Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Nja, nu tog du väl I lite. Charmen med den första videon är att den från grund och botten är extremt seriös. Den var den som fick oss att inse att GTA: IV kommer att mogna till. Mitt upp I allt ser hör och ser man en låda där en gubbe sitter I en rullstol, samt då Nico säger ''I've smuggled people''. Aja, blev mer nöjd med denna version än den förra. Den tidigare versionen var enligt mig sämre. Vet inte vad andra tycker. Jo jo. Om man gör skillnaden så, så är 2:a absolut bättre. Men humormässigt och ö.h.t så är den 1:a på något sätt lite bättre. Dock är den skillnaden liten, så jag skulle kunna säga att 2:an är bättre. Edit: Nu förstog jag knappt själv vad jag sa Edit 2: lol Redigerad 17 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Jo jo. Om man gör skillnaden så, så är 2:a absolut bättre. Men humormässigt och ö.h.t så är den 1:a på något sätt lite bättre. Dock är den skillnaden liten, så jag skulle kunna säga att 2:an ät bättre. Edit: Nu förstog jag knappt själv vad jag sa Du sa att man äter tvåan bättre.. Jag förstod vad du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Om den tredje trailern av GTA: IV är den sista så blir den tredje min sista också. Btw, ändrade min trailer. Kändes på något sätt rätt. Var det rätt? Jag hoppas att den denna var lite bättre. Den följer GTA IV's trailer lite mer I händelserna, men inte helt - Då vore den värdelös. Fyllde på med litet lågklass humor då det sägs ''I've been searching for years.'' sedan ser man Ture stå med en kikare I ett jävla fönster. Det är inte så jätte stor skillnad. Trailern har huvudsakligen samma innehåll plus lite till. Lämna gärna ett spår. http://youtube.com/watch?v=mSoqcovdHrk Hahaha Jodå, den var bättre en den förra versionen. Som nån sa tidigare så gillade jag också scenen med uzin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 varför startade du denna tråd... Gta 4 har inte släppts än och jag tycker det inte finns en ända sak som är roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Posta inte då. Finns en hel del som uppskattar den ser du väl? Allt kretsar inte kring dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Alltid bra att vara ute tidigt. Så sant som han sa det. Jag skapade Dagens LOL San Andreas edition efter jag upplevt en rolig grej. Men då hade många slutat spela det. Forumet är som mest aktivt innan och direkt efter release. Om jag då skapar tråden nu och folk har någonting roligt att berätta så kan dem skriva här. Säkert massor av roliga saker som hänt i SA för oss GTASajtare innan Dagens LOL San Andreas edition skapades, och därför gick förlorade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jäklar va tidigt denna tråd åkte upp, när kommer screen tråden måntro?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jäklar va tidigt denna tråd åkte upp, när kommer screen tråden måntro?? Det är väll inte nödvändigt att skapa förns PC-release. Då det inte finns NÅGOT som helst diskutionsunderlag om det inte finns några screenshots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Men nu finns det ju bara trailers och det ser inte jag som en sak att skratta åt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Men nu finns det ju bara trailers och det ser inte jag som en sak att skratta åt... Nej, men om man editerar och klipper in humor i trailern eller gör något annat så kan det vara roligt. Tror du skulle skratta om man klippte bort Nico och satte in Bill Clinton istället. Var bara ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Nej, men om man editerar och klipper in humor i trailern eller gör något annat så kan det vara roligt. Tror du skulle skratta om man klippte bort Nico och satte in Bill Clinton istället. Var bara ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Sitter just nu pa ett internet/arkadhall stalle pa Gran Canaria. Lite svart att skriva nar 20 olika spelmaskiner star och later som fan. Den dar Bill Clinton bilden var fan rolig ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ash-ketchum Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=X37m2AyuoKs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=X37m2AyuoKs Välkommen till forumet. Qouta inte bilder, tack. Det blir bara irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Kände mig tvungen att göra en till STA film. Var rätt så svårt att göra denna och följa den riktiga någorlunda. Denna tråd är endå död så livar upp den med ett inlägg. I can't let Ture down.. Sahara is teh shit! Zip them up, children Edit: Hoppas den blev lika lyckad som de förra. Redigerad 11 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Ha ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Kände mig tvungen att göra en till STA film. Var rätt så svårt att göra denna och följa den riktiga någorlunda. Denna tråd är endå död så livar upp den med ett inlägg. I can't let Ture down.. Sahara is teh shit! Zip them up, children Edit: Hoppas den blev lika lyckad som de förra. Mycket bra, kul att kunna hjälpa till. En sak jag stör mig på är frapstexten som kommer upp ibland. Nog att du tar klipp från spel, det är väl ok om du inte hittar. Men du skulle kunna ta bort den texten. Annars var det bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 haha väldigt bra . bättre än dom första två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Haha! Den där var ju bäst! Slutet blev riktigt lyckat. Munrörelserna var skrämmande synkade med vad Niko säger och han håller handen på samma sätt! Kudos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Haha! Den var bra, inte perfekt, men absolut sevärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts