kicken Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 En reallife video av IV trailern Är inte säker om den blivit postad. http://www.youtube.com/watch?v=2GHiAEeFQs0...ted&search= Den har blivit postad ja. Men bra är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Har nyss gjor klart min andra Skrot Theft Auto trailer för Playstation 2 versionen. Hoppas den blev lika lyckad som förra. http://www.youtube.com/watch?v=2YAEn2-gUVk Redigerad 12 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Har nyss gjor klart min andra Skrot Theft Auto trailer för Playstation 2 versionen. Hoppas den blev lika lyckad som förra. http://www.youtube.com/watch?v=2YAEn2-gUVk Inte lika bra som ettan, men jävligt rolig! Bra jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Inte lika bra som ettan, men jävligt rolig! Bra jobb! Den andra brukar nästan aldrig bli bättre.. Förstår inte vad som är så ''magiskt'' med ettan, den är på något sätt simplare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Den första matchar händelserna i trailern. I den här var det ljuden från trailern som matchade. Men i ettan var det som sagt även det de gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Den första matchar händelserna i trailern. I den här var det ljuden från trailern som matchade. Men i ettan var det som sagt även det de gjorde. Den roliga var att jag försökte göra den första så den inte skulle matcha för mycket med händelserna. Försöker att inte ''efterlikna'' händelserna för mycket, har gjort om I den här (villket man ser eftersom det är en korrupt polis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Man kan tolka den på många olika sätt. Men nu vet vi vad skaparen tänkte när han gjorde den . Btw så lämnade jag en comment. Redigerad 12 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Hehe, ganska kul, tyckte dock ettan var roligare. Fan, än idag tycker jag snubbarna i Skrot-Nisse ser creepy ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Har nyss gjor klart min andra Skrot Theft Auto trailer för Playstation 2 versionen. Hoppas den blev lika lyckad som förra. http://www.youtube.com/watch?v=2YAEn2-gUVk Nice Riktigt bra, men även jag tyckte på nåt vis att ettan var bättre. Väldigt rolig dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Alla tycker ettan var bättre, så det är fakta för mig nu. När kommer nästa GTA IV trailer ut btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Alla tycker ettan var bättre, så det är fakta för mig nu. När kommer nästa GTA IV trailer ut btw? Dom har inte bekräftat något datum ännu... Redigerad 16 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Dom har inte bekräftat något datum ännu... Hmm, okey. Tänkte göra en ny Skrot Theft Auto trailer då. Det blir den tredje och den sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Hmm, okey. Tänkte göra en ny Skrot Theft Auto trailer då. Det blir den tredje och den sista. Varför den sista? Buuu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Varför den sista? Buuu! Om den tredje trailern av GTA: IV är den sista så blir den tredje min sista också. Btw, ändrade min trailer. Kändes på något sätt rätt. Var det rätt? Jag hoppas att den denna var lite bättre. Den följer GTA IV's trailer lite mer I händelserna, men inte helt - Då vore den värdelös. Fyllde på med litet lågklass humor då det sägs ''I've been searching for years.'' sedan ser man Ture stå med en kikare I ett jävla fönster. Det är inte så jätte stor skillnad. Trailern har huvudsakligen samma innehåll plus lite till. Lämna gärna ett spår. http://youtube.com/watch?v=mSoqcovdHrk Redigerad 17 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Om den tredje trailern av GTA: IV är den sista så blir den tredje min sista också. Btw, ändrade min trailer. Kändes på något sätt rätt. Var det rätt? Jag hoppas att den denna var lite bättre. Den följer GTA IV's trailer lite mer I händelserna, men inte helt - Då vore den värdelös. Fyllde på med litet lågklass humor då det sägs ''I've been searching for years.'' sedan ser man Ture stå med en kikare I ett jävla fönster. Det är inte så jätte stor skillnad. Trailern har huvudsakligen samma innehåll plus lite till. Lämna gärna ett spår. http://youtube.com/watch?v=mSoqcovdHrk Lika bra som ettan, om inte bättre. Har inte sett den tidigare versionen av denna, är för lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Lika bra som ettan, om inte bättre. Har inte sett den tidigare versionen av denna, är för lat. Nja, nu tog du väl I lite. Charmen med den första videon är att den från grund och botten är extremt seriös. Den var den som fick oss att inse att GTA: IV kommer att mogna till. Mitt upp I allt ser hör och ser man en låda där en gubbe sitter I en rullstol, samt då Nico säger ''I've smuggled people''. Aja, blev mer nöjd med denna version än den förra. Den tidigare versionen var enligt mig sämre. Vet inte vad andra tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Den här versionen var bra! Gillade den inklippta Uzin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Den här versionen var bra! Gillade den inklippta Uzin Det var första gången jag gjorde något sådant, så det blev som det blev med UZI-grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Det var första gången jag gjorde något sådant, så det blev som det blev med UZI-grejen. Hehe, det var ju inte War of the worlds kvalité men jag skrattade till det gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Hehe, det var ju inte War of the worlds kvalité men jag skrattade till det gjorde jag Den sista trailer kommer att utspela sig I öknen. Vill inte säga mer än att ni kommer att få se Nick Buttic skjuta med gevär, eftersom det lär bli skjutande I den sista GTA trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts