RavenE Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Själv har jag lurat mig själv till det här ryktet. En liten video som kan värka visa Playstation 3 som väldigt överlägset, gemfört med gammla PS2. En video som visar att tidigare GTA-spel inte kommer att vara lika mycket (speciellt inte grafiskt sätt) Skulle dock vara väldigt kul om det var sant. Videon är baserad på Skrotnisse, till PS2. Det känns helt rätt att reta PS2 och den gammla GTA-serien. Dock får vi inte glömma den. Ett litet förväl till den gammla generationen spel. http://www.youtube.com/watch?v=zZoUYKy19ek Haha, så bra. "Perhaps here *pekar på en karta över Sahara*, things will be different." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Hahahaha! En av de bättre gta parodierna. Jag skrattade när han sa "Smuggled people" och man såg en kärring åka in i en låda. Kärring? det är en gammal gubbe, har du aldrig sett skrotnisse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Kärring? det är en gammal gubbe, har du aldrig sett skrotnisse? Nej :'( . Är det dags att gråta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Utifall att jag skulle ta bort den så postar jag den här: QUOTE(Datadanne @ Mar 11 2007, 16:05) Jag tycker det ska kunna vara frukt i gta 4 som man kan plocka. Och så vill jag att man ska T ex kunna lyfta ett badkar och lägga det på en Båt/Bil/Flyg/Rullbräda och sätta sig i det. sitta på en stol och sova i sängen skulle kanske vara bra. Varför Måste Alla Haka Upp Sig På Mig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 QUOTE(Datadanne @ Mar 11 2007, 16:05) Jag tycker det ska kunna vara frukt i gta 4 som man kan plocka. Och så vill jag att man ska T ex kunna lyfta ett badkar och lägga det på en Båt/Bil/Flyg/Rullbräda och sätta sig i det. sitta på en stol och sova i sängen skulle kanske vara bra. Varför Måste Alla Haka Upp Sig På Mig?! Därför det var jävligt LOL. Och ta inte illa upp, vi skrattar inte åt dig, utan åt det du sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Tack... Nu Behöver Jag Inte Vara Orolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 QUOTE(Datadanne @ Mar 11 2007, 16:05) Jag tycker det ska kunna vara frukt i gta 4 som man kan plocka. Och så vill jag att man ska T ex kunna lyfta ett badkar och lägga det på en Båt/Bil/Flyg/Rullbräda och sätta sig i det. sitta på en stol och sova i sängen skulle kanske vara bra. Varför Måste Alla Haka Upp Sig På Mig?! Därför att det var en väldigt annorlunda idé, minst sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Datadanne gillar antagligen Johnny Knoxville och hans gäng Vem gör inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Datadanne gillar antagligen Johnny Knoxville och hans gäng Vem gör inte det? Ja! Att gå och palla äpplen, sånt skulle ju bara Jackass göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Ja! Att gå och palla äpplen, sånt skulle ju bara Jackass göra! Säg inte det . Nej, jag syftar på det där med badkaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Datadanne gillar antagligen Johnny Knoxville och hans gäng Vem gör inte det? Nej! Ja! Att gå och palla äpplen, sånt skulle ju bara Jackass göra! Verkligen?! Säg inte det . Nej, jag syftar på det där med badkaret. Nu Fatta Jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Bravo! *Båda tummarna upp i luften* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Central Park ska vara en fet djungel! det ska finnas giftiga ormar där också som Niko dödar efter att han har sagt: "I am tired of these motherfucking snakes on this motherfucking plane" (Ja, han säger det när han står i djungeln) Var inte den idén bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Central Park ska vara en fet djungel! det ska finnas giftiga ormar där också som Niko dödar efter att han har sagt: "I am tired of these motherfucking snakes on this motherfucking plane" (Ja, han säger det när han står i djungeln) Var inte den idén bra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Central Park ska vara en fet djungel! det ska finnas giftiga ormar där också som Niko dödar efter att han har sagt: "I am tired of these motherfucking snakes on this motherfucking plane" (Ja, han säger det när han står i djungeln) Var inte den idén bra? hrm.. hahahaha!...hrm..hehehe..hmmm ha.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Central Park ska vara en fet djungel! det ska finnas giftiga ormar där också som Niko dödar efter att han har sagt: "I am tired of these motherfucking snakes on this motherfucking plane" (Ja, han säger det när han står i djungeln) Var inte den idén bra? Nej, den var inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag tor visst att han skojade med oss där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 va? näääääääääää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Gjorde du inte? Men jag som var så säker :'( Redigerad 14 april, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 En reallife video av IV trailern Är inte säker om den blivit postad. http://www.youtube.com/watch?v=2GHiAEeFQs0...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts