Jazz Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 [youtube-old]j9KeVdgFOQ4[/youtube-old] GTA IV - SOM TECKNAD SERIE ;) F... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 F... Ops, måste ha missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) F... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1021659 Redigerad 13 juli, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1021659 MM MEN NU ÄR det så att det roliga i GTA IV postas här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Brucies levande motsvarighet? http://youtube.com/watch?v=B89UVcWRc2Y Jag hade grymt kul när jag kom på vem han påminde om! Inte utseendemässigt, men i alla fall till beteendet, attityden, och sättet att skrika jämt och ständigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 var nyss ute me roman o spelade biljard.. när jag hade stjusat hem och den der "cutscenen" -that was fun NB call me if you wanna hang out soon. och sen helt utan anlednig så slår han niko i ansiktet... allt bara för han inte kunde komma ut på andra sidan. han kunde väll ha sagt nåt i stil me -can u PLEASE move coz i can't get out on this side. Hahaha! Samma sak hände för mig nu. Sitter här och gråter av skratt, det ser och låter så jävla dumt. Thanks, cousin! We should hang out again soon. I'm sorry, but this car is MINE! Varpå Niko blir slagen i huvudet och knuffad ur bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 (redigerad) En sak hände mig som var lite lol. Gick runt på en stor bilväg och blev på körd av en bil. Och ibland kan man bli lagom irriterad på det. Så drog fram RPGn och sköt ett skot mot bilen. När bilen hade sprängs så skör någon på mig. Jag kollar runt och ser en säkerhetsvakt stå och skjuta på mig från andra sidan vägen. Bestämde mig för att skita i honom och körde iväg, men säkerhetsvakten gav inte upp, han hoppade in i en lastbil som stog parkerad och började jaga efter mig Ganska kul att bli jagad faktiskt Redigerad 14 juli, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 En sak hände mig som var lite lol. Gick runt på en stor bilväg och blev på körd av en bil. Och ibland kan man bli lagom irriterad på det. Så drog fram RPGn och sköt ett skot mot bilen. När bilen hade sprängs så skör någon på mig. Jag kollar runt och ser en säkerhetsvakt stå och skjuta på mig från andra sidan vägen. Bestämde mig för att skita i honom och körde iväg, men säkerhetsvakten gav inte upp, han hoppade in i en lastbil som stog parkerad och började jaga efter mig Ganska kul att bli jagad faktiskt Haha! Önskar att det kunde hända mig, var inträffade det uppenbarligen sällsynta fenomenet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Haha, nästan alltid när jag läser en historia om GTA IV där inga stadsdelar eller landmärken nämns (förmodligen oftast när inget sådant, men någonting om "vägen/vägarna" nämns) så föreställer jag mig att det utspelar sig på motorvägen nedanför "Swings of death". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Haha! Önskar att det kunde hända mig, var inträffade det uppenbarligen sällsynta fenomenet? Hmm, är så dålig på vägar och områden. Har alltid var det när det gäller gta. *kollar kartan* Hewes st i Dukes. Om man kör på Dukes boulevard kommer man dit. Man ska köra mot Meadows park och inte emot Soldiers plaza (den där bågen som man kan hoppa igenom). På västersida ser man 2 bensintankar och en lastbil som står parkerad. Där finns också ett litet "vakthus" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Hmm, är så dålig på vägar och områden. Har alltid var det när det gäller gta. *kollar kartan* Hewes st i Dukes. Om man kör på Dukes boulevard kommer man dit. Man ska köra mot Meadows park och inte emot Soldiers plaza (den där bågen som man kan hoppa igenom). På västersida ser man 2 bensintankar och en lastbil som står parkerad. Där finns också ett litet "vakthus" Tack så mycket! Ska åka dit och ta mig en titt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Hahaha! Samma sak hände för mig nu. Sitter här och gråter av skratt, det ser och låter så jävla dumt. Thanks, cousin! We should hang out again soon. I'm sorry, but this car is MINE! Varpå Niko blir slagen i huvudet och knuffad ur bilen. Exakt samma sak hände mig! Det var ett tag sen dock, men fyfan vad jag garvade. Hade precis skjutsat Roman till villan i Alongquin (stavning?) då en cutscene rullas som vanligt när han ska av. ''Thanks Cousin, we should hang out again soon, give me a call'' eller nåt i den stilen. Sen plöstligt skriker Roman till (minns inte vad han sa) och ger mig en höger så jag flyger ut i bilen, jag dog av garv då allså. Sen satt Roman kvar ett tag i bilen innan han öppna dörren och vandrade lugnt iväg, helsjukt =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Exakt samma sak hände mig! Det var ett tag sen dock, men fyfan vad jag garvade. Hade precis skjutsat Roman till villan i Alongquin (stavning?) då en cutscene rullas som vanligt när han ska av. ''Thanks Cousin, we should hang out again soon, give me a call'' eller nåt i den stilen. Sen plöstligt skriker Roman till (minns inte vad han sa) och ger mig en höger så jag flyger ut i bilen, jag dog av garv då allså. Sen satt Roman kvar ett tag i bilen innan han öppna dörren och vandrade lugnt iväg, helsjukt =). Det är så jävla kul när det händer! Måste testa om det funkar när man dejtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Det är så jävla kul när det händer! Måste testa om det funkar när man dejtar. Ja det är värt ett försök! Fan blev sugen på att ta ut Roman bara för att han ska däcka mig inne i bilen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 En sak hände mig som var lite lol. Gick runt på en stor bilväg och blev på körd av en bil. Och ibland kan man bli lagom irriterad på det. Så drog fram RPGn och sköt ett skot mot bilen. När bilen hade sprängs så skör någon på mig. Jag kollar runt och ser en säkerhetsvakt stå och skjuta på mig från andra sidan vägen. Bestämde mig för att skita i honom och körde iväg, men säkerhetsvakten gav inte upp, han hoppade in i en lastbil som stog parkerad och började jaga efter mig Ganska kul att bli jagad faktiskt Hände samma här, fast jag va mitt i stan, i Brooker, när en polis snodde en Sanchez och försökte komma ikapp min Banshee ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Är det någon av er som blivit attackerade av något gäng i den gamla Sprunk Fabriken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Är det någon av er som blivit attackerade av något gäng i den gamla Sprunk Fabriken? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...4967&st=120 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fraddy Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Satt hemma hos en kompis och lirade GTA4, så hände detta! [youtube-old]MKQJXnVQCjY[/youtube-old] hur ofta börjar taxi-bilarna "sick-sacka" i det läget? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Satt hemma hos en kompis och lirade GTA4, så hände detta! [youtube-old]MKQJXnVQCjY[/youtube-old] hur ofta börjar taxi-bilarna "sick-sacka" i det läget? haha Roligt. Men den här filmen hör hemma i Dagens LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 De hemska skratten förstörde allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts