Spam Snuten Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 j*vla Psyko mom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jag mår illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Allt som står på internet är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Detta är ju fejk. Herregud. Ingen normal människa äter bajs. Man måste fan ha lika liten hjärna som en myra om man sitter vid matbordet och äter bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hon måste ha munnen full av skit..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Livsnödvändigt? Jag tror jag ska också börja äta bajs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Som min mammas gammla pappa sa ''Man skall tugga maten väl.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Äta bajs ? Nej. Sant? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Nej, det är inte okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Som min mammas gammla pappa sa ''Man skall tugga maten väl.'' Din mammas gamla pappa? Har hon en ny? Förmodligen falsk. Det får man hoppas på i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Lovar att hon har myttat ihop det där. Men, ändå sjukt. Alla barn har i princip någongång smakat på bajs när dom var i blöjstadiet, och det är där man blev avlärd. Att låta barnet äta bajs på en tallrik vid matbordet är bara sjukt och fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Well,bring it on "momma" bring it on! - Nej såå psyko att göra det..döööh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Låter ju så sjukt så man garvar men tänk er bajset som en mumsig portion kladdkaka. smaskens. och enligt henne ska det ju vara viktigt, annars dör man om man inte äter bajs. så smaska på, grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Klart att det är ett påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Klart att det är ett påhitt. Haha håller med dig men samtidigt så finns det ju faktiskt sjuka människor här i världen så inte fan är det omöjligt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Haha håller med dig men samtidigt så finns det ju faktiskt sjuka människor här i världen så inte fan är det omöjligt . W0rd. Det finns folk till allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Lovar att hon har myttat ihop det där. Men, ändå sjukt. Alla barn har i princip någongång smakat på bajs när dom var i blöjstadiet, och det är där man blev avlärd. Att låta barnet äta bajs på en tallrik vid matbordet är bara sjukt och fel. Inte jag Jag hade fobi för bajs när jag var liten. Jag tror oxå att mamman bara har mytat ihop det. (får man ju hoppas). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vänta ett tag nu. Hon säger att om man äter bajs får man i sig saker som kroppen behöver right? Men..... Har man inte redan fått i sig det eftersom man åt någonting innan man bajsade? Dessutom innehåller bajs sjukt mycket bakterier... eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts