Jump to content

Är det okej att låta sin unge käka bajs?!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Allvar, läs om psykomorsan här: http://forum.aftonbladet.se/message.jspa?messageID=467141

Fattar inte att ingen anmälde henne till soc. så de tog ungen ifrån henne!

Handlar alltså om insändare där man berättar om lite knäppa saker ens unge har gjort! Men den här k*rringen försvarar sin son bajsätande och tycker det är fullt naturligt! Och att ungen själv skall få bestämma hur vida han vill äta bajs eller ej!

Första inlägget är där nere och nyare uppåt. (jag läste fel först och fattade inte riktigt)

Kommentera gärna vad ni tycker om hennes uppfattning vad gäller barnuppfostran.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Tycker inte att det är något fel med att låta sin unge äta bajs.

Nej, men seriöst. Det är helt sjukt. Om inte annat så kan man bli väldigt sjuk av att äta bajs, finns massvis av bakterier i bajs som i värsta fall kan vara dödligt.

Inte enligt bajstanten. Det innehåller livsnödvändiga mineraler påstår hon. Kanske blandar ihop sin son med ett marsvin, de käkar sin avföring för att få i sig alla vitaminer och mineraler. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen tycker jag att det är fullt narturligt att äta bajs.

Det är både nyttigt och gott.

Om han vill äta bajs så får han det.

SÅ SKULLE JAG ALDRIG SÄGA!!

Bullshit.

Mamman är störd, skulle aldrig låta mitt framtida barn äta sitt eget bajs, det är både kladdigt och onarturligt!

Redigerad av Littlemanie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förmodligen hade de dåliga förhållanden hemma villket tvingade dem att äta upp gårdagens mål. Well, helt jävla sanslöst. Det är inte ett normalt beteénde. Det spelar ingen roll om ungen själv tycker det är okay - En människa med normalt IQ låter inte sådant ske. För övrigt tror jag att någon skapade detta för att få någon form av publicitet och för att få folk upprörda. Låter för sjukt för att vara sant. I fall ungen äter bajs går han säkerligen I sin mammas fotspår, dvs. de är lika sjuka båda två.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor