Vice. Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Allvar, läs om psykomorsan här: http://forum.aftonbladet.se/message.jspa?messageID=467141 Fattar inte att ingen anmälde henne till soc. så de tog ungen ifrån henne! Handlar alltså om insändare där man berättar om lite knäppa saker ens unge har gjort! Men den här k*rringen försvarar sin son bajsätande och tycker det är fullt naturligt! Och att ungen själv skall få bestämma hur vida han vill äta bajs eller ej! Första inlägget är där nere och nyare uppåt. (jag läste fel först och fattade inte riktigt) Kommentera gärna vad ni tycker om hennes uppfattning vad gäller barnuppfostran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Tycker inte att det är något fel med att låta sin unge äta bajs. Nej, men seriöst. Det är helt sjukt. Om inte annat så kan man bli väldigt sjuk av att äta bajs, finns massvis av bakterier i bajs som i värsta fall kan vara dödligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Tycker inte att det är något fel med att låta sin unge äta bajs. Nej, men seriöst. Det är helt sjukt. Om inte annat så kan man bli väldigt sjuk av att äta bajs, finns massvis av bakterier i bajs som i värsta fall kan vara dödligt. Inte enligt bajstanten. Det innehåller livsnödvändiga mineraler påstår hon. Kanske blandar ihop sin son med ett marsvin, de käkar sin avföring för att få i sig alla vitaminer och mineraler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Inte enligt bajstanten. Det innehåller livsnödvändiga mineraler påstår hon. Kanske blandar ihop sin son med ett marsvin, de käkar sin avföring för att få i sig alla vitaminer och mineraler. Jag har i var fall läst att bajs är båda farligt och ..... äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Varför dyker Tubgirl upp i skallen på mig? Nejmen nu mår jag seriöst illa. Säkert inavel eller liknande som var grunden för barnets beteende. Men antagligen bara någon som driver. Redigerad 5 april, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Varför dyker Tubgirl upp i skallen på mig? Nejmen nu mår jag seriöst illa. Säkert inavel eller liknande som var grunden för barnets beteende. Hahaha! SlewME, nej du har rätt. Det är bara hon som är spritt språngande helknäpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hahaha, omg! Vilka äckliga jävla historier. Vissa är ju nästan värre än bajsmammans. Länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Haha, härligt professionell trådtitel . Nejmen det här var ju hyffsat äckligt och stört. K*rringj*vel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Så jävla sjukt . Psychobitch asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Det finns sjuka människor. Bajs innehåller ju en hel jävla drös med bakterier. Redigerad 5 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Har inte tyckt att någon mamma var så här sjuk sen jag läste David Pelzers böcker Vad vissa föräldrar tänker med, eller tänker på, kommer jag aldrig någonsin att kunna fatta... Sick shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Tror bestämt att det är nån lustigkurre som har producerat det där meddelandet. Friska barn äter inte skit, inte ens om man låter dem göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 "Feces/bajs är bra för kroppen och det är LIVSNÖDVÄNDIGT. Så varför skulle jag be mitt barn sluta äta bajs. Nu har han gått ur skolan med toppbetyg och NI har inget att klaga på." /Bibbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Personligen tycker jag att det är fullt narturligt att äta bajs. Det är både nyttigt och gott. Om han vill äta bajs så får han det. SÅ SKULLE JAG ALDRIG SÄGA!! Bullshit. Mamman är störd, skulle aldrig låta mitt framtida barn äta sitt eget bajs, det är både kladdigt och onarturligt! Redigerad 5 april, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Fyfan vad sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) *Letar febrilt efter en spy-smiley* Dessa passar väl bäst in: Seriöst. Vem fan låter ungen käka bajs? Det är ju...äckligt. Edit: Raven introducerar: Spy-smiley: http://www.boofee.net/flyingbamboo/images/emot/puke.gif Redigerad 5 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Luktar troll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Finns ju ingen näring i bajs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Om det nu vore LIVSNÖDVÄNDIGT undrar jag hur vi, som inte äter bajs, lyckats överleva alla dessa år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Förmodligen hade de dåliga förhållanden hemma villket tvingade dem att äta upp gårdagens mål. Well, helt jävla sanslöst. Det är inte ett normalt beteénde. Det spelar ingen roll om ungen själv tycker det är okay - En människa med normalt IQ låter inte sådant ske. För övrigt tror jag att någon skapade detta för att få någon form av publicitet och för att få folk upprörda. Låter för sjukt för att vara sant. I fall ungen äter bajs går han säkerligen I sin mammas fotspår, dvs. de är lika sjuka båda två. Redigerad 5 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts