I lol Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Har haft detta problem ganska länge nu. Har inte kunnat läsa DVD-skivor men jag har kunnat bränna och läsa cd-skivor. Men nu fuckar det mera, nu hittar det inte tom skivor. Men det hittar vanliga skivor, som spel och sånt som är färdigt bränt bränningsprogram = Nero Express och Nero startsmart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Har haft detta problem ganska länge nu. Har inte kunnat läsa DVD-skivor men jag har kunnat bränna och läsa cd-skivor. Men nu fuckar det mera, nu hittar det inte tom skivor. Men det hittar vanliga skivor, som spel och sånt som är färdigt bränt bränningsprogram = Nero Express och Nero startsmart. Typ samma sak för mig, fast DVD-brännarn kan läsa DVD-skivor men inte bränna DVD-skivor. Men den kan bränna CD-skivor Edit: Detta hände ända sen jag uppdaterade firmwaren på den. Har en Pioneer DVD-RW DVR-106D nåt sånt Redigerad 4 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Hur återställer man en Dvd-spelare/brännare? Eller nån Skive läsare/brännare överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Hörde att det är 2 laserfuckare i en DVD/CD läsare. Och blir den ena laserfuckaren förbrukad så slutar det ena eller det andra att sluta fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts