Jacker Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Själv tycker man ju VCPR de pratar ju bara en massa skit, de måste inte veta vad de pratar om!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Espantoso så klart. En galen spanjor som pratar skitsnabbt och spelar sugig musik. Kan det bli sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Espantoso så klart. En galen spanjor som pratar skitsnabbt och spelar sugig musik. Kan det bli sämre? Espantoso är nog näst sämst men det är en låt som är rolig det låter som de sjunger "va tog ma hora väga" och om man gör om det så blir det ju "Vart tog min hora vägen?" jag kommer inte ihåg va den heter men det är en av låterna som spelas på Ocean Veiw Hotel!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 CrAcKeR/the big Vercetti: *fyfy* Nu tycker jag att ni är lite elaka mot spanjorerna..! Men å andra sidan så hatar jag också den stationen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Wildstyle e en riktig skitkanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Wildstyle e en riktig skitkanal knäpp eller? Wildstyle är ju fan bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 knäpp eller? Wildstyle är ju fan bra! Nej V-rock ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 V-Rock e bra, men Wildstyle har allt. Run DMC! Grandmaster Flash! Curtis Blow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 wwwwwhhhhhhoooohooo run dmc rules k-chat är sämst nörd tjes som snackar om "moelting animals" fan er det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Espantoso så klart. En galen spanjor som pratar skitsnabbt och spelar sugig musik. Kan det bli sämre? det låter som han sjunger "hala vägar" i en låt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 HMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!! Den som tyckte V-Rock var sämst förtjänar att bli bannad från gtasajten så länge som den finns!!!!! FÖR VROCK ÄR FAN BÄST................................................................. THE ONE AND ONLY V-ROCK!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Ogillar nån V-rock kan du väl f*n låta honom göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 V-Rock e bra, men Wildstyle har allt. Run DMC! Grandmaster Flash! Curtis Blow! Tummen upp till det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 jag håller 100% med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 kchat e bar när pastorn pratar=) annars e den inte så bra annar e emotion SKIT bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Jag HAR bott i Spanien(jag säger det här speciellt för Tyrone) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 wildstyle aeger när man cruisar genom vice city men....!!!!! om man tar pcg 600, åker till ocean beach, väljer cinema view, pumpar upp volymen med v-rock finns det inge skönare när god bless video av alcatrazz kommmer..... aaaahhhhhhh tips: man ska köra upp och nerför HELA ocean beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 3 bästa kanalerna: 1. VCPR 2.VROCK 3.Flash FM Dom tre sämsta: 1.Wave 103 2.KCHAT 3.Wildstyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 V-ROCK!!!! "The one and only V-ROCK!!! All the rock you want and someone you dont!!!!" (tror han säger så...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts