L_Voll Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Såg en spök-show på någon av TV4-kanalerna idag. Helt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Efter ett tags funderande så bestämde jag mig för att bumpa den här tråden. En väldigt äcklig men icke obehaglig sak hände mig nu när satt och åt. Vid vårat bord har vi ett fönster som blickar utåt mot vägen, jag sitter alltid på hörnet av bordet så jag har fri sikt utåt jaja i vilket fall som helst, när jag tittade ut så såg det ut som typ snödis som föll ner från taket (ni vet när nysnö kommer så blir det som dis när man slänger runt med det) fast det blåste inte ute, och på taket har vi bara packad snö. När det hade åkt ner en bit så såg det ut som ett ansikte i diset och jag vart halvchockad men inte rädd eller dylikt. Äcklig upplevelse, men inte det minsta obehaglig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Äcklig upplevelse, men inte det minsta obehaglig :S Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Efter ett tags funderande så bestämde jag mig för att bumpa den här tråden. En väldigt äcklig men icke obehaglig sak hände mig nu när satt och åt. Vid vårat bord har vi ett fönster som blickar utåt mot vägen, jag sitter alltid på hörnet av bordet så jag har fri sikt utåt jaja i vilket fall som helst, när jag tittade ut så såg det ut som typ snödis som föll ner från taket (ni vet när nysnö kommer så blir det som dis när man slänger runt med det) fast det blåste inte ute, och på taket har vi bara packad snö. När det hade åkt ner en bit så såg det ut som ett ansikte i diset och jag vart halvchockad men inte rädd eller dylikt. Äcklig upplevelse, men inte det minsta obehaglig :S Jag skulle bli skiträdd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) Okej... fel I get it. Redigerad 25 februari, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Finns det ingen tråd om spöken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Finns det ingen tråd om spöken? Finns det säkert, jag kanske skrev i fel tråd, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 lol........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 lol........ Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Finns det säkert, jag kanske skrev i fel tråd, sorry Nej, nej! Jag menade inte så. Tyckte bara att det kunde vara roligt att höra flera historier om spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts