samuelszon Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Den där mallen var inte imponerande alls. Kanske duger när man går på högstadiet, men vid rapportskrivning på gymnasiet så skulle det där inte accepteras. Nu vet jag att varken du eller Tweak går på gymnasiet, men man kan ju lika gärna göra det ordentligt från början. Ser vuxna och gymnasieelever som använder sig av en liknande layout och jag ser inget fel med den. Vad vet jag, du vet ju dock vad som krävs på gymnasiet. Fast det är kanske annorlunda också, beroende på hur många poäng och inriktning. Dock förstår jag inte varför du ska påpeka att du föredrar storlek tolv samme, jag var ju tvungen och du skriver att du vet om det.. rätt onödigt Mm, sant. Men jag var inte säker på att du brukar göra det, antog det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vad jag har fått lära mig är att det antingen är 12 punkter med 1,5 radavstånd eller 14 punkter med normalt radavstånd som gäller. Glad skärtorssdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 'Zup! Ursäkta bumpen men skitsamma.. Fick tillbaka arbetet idag.. MVG Tack för hjälpen och det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Kära Tweak, jag lånar den här tråden lite av dig, om det går bra? ----- Ja, jag hoppas det iaf. Så jag skriver vad jag behöver lite fakta om. Jo, det är så att vi nu har börjat arbeta lite om kloning på Svenskan och SO:n, och jag, och Sikorka, har fått i uppgift att ta fram argument MOT kloning. Någon som skulle kunna skriva några, samt ge relativt stark grund till dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Om du läser mitt arbete finns det ju i alla fall lite där, långt ner på delen "olika inställningar till kloning" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Om du läser mitt arbete finns det ju i alla fall lite där, långt ner på delen "olika inställningar till kloning" Ah, ska göra det då först kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Ah, ska göra det då först kanske... Haha, att du inte tänka på det. Jag är ju rätt för kloning i kontrollerade former men det finns ju i alla fall vissa farhågor i slutet där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts