Jump to content

Mor VS Far!

Umberto
 Share

Vem bestämmer/bestämde hemma hos Dig?  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Skrivet (redigerad)
Din trådtitel är jävligt missvisande för den som inte orkar läsa ditt tvåsidorsinlägg.

Haha! So much for "seriöst forum."

Nåväl, du kan se fram emot lightversionen, coming 2008. :teehee:

---

För övrigt verkar det som att min teori stämde. Nu går jag och skriver en avhandling på det här.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta vice. men jag måste säga det att - sådand blir bara larvigt.

Gillar inte att kvinnor ska aggera poliser hemma. Det blir en sån larvig miljö om kvinnorna ska styra över männen som de vill - tofflor liksom. Därför har jag aldrig kunnat ha ett förhållande, jag är för bestämd, jag lyder inte tjejer som fältsoldat sin general.

Tycker att man kommer längst om båda hjälper till att kommma överrens, framförallt så mår båda bäst av det.

Nej du har rätt, jag bara skojar.

Vi bestämmer båda två. Säger jag att nu gör vi så, så gör vi så. Hon får tycka vad hon vill. Ibland blir det lite gnäll men jag får som jag vill.

Andra gånger så vill hon nått och då vägrar jag och då får jag på huvet till jag vill. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta vice. men jag måste säga det att - sådand blir bara larvigt.

Gillar inte att kvinnor ska aggera poliser hemma. Det blir en sån larvig miljö om kvinnorna ska styra över männen som de vill - tofflor liksom. Därför har jag aldrig kunnat ha ett förhållande, jag är för bestämd, jag lyder inte tjejer som fältsoldat sin general.

Tycker att man kommer längst om båda hjälper till att kommma överrens, framförallt så mår båda bäst av det.

Akta ironin, jackass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej du har rätt, jag bara skojar.

Vi bestämmer båda två. Säger jag att nu gör vi så, så gör vi så. Hon får tycka vad hon vill. Ibland blir det lite gnäll men jag får som jag vill.

Andra gånger så vill hon nått och då vägrar jag och då får jag på huvet till jag vill. :P

Du ville ha flygane tefat i din lilla vrå, antar jag? :teehee:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor