n00dles Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 På brist av alternativet: Annat valde jag Anarki(båda börjar på A-N) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Farsan tror att han drar i tyglarna men mamma är husets puppetmaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Din trådtitel är jävligt missvisande för den som inte orkar läsa ditt tvåsidorsinlägg. Haha! So much for "seriöst forum." Nåväl, du kan se fram emot lightversionen, coming 2008. --- För övrigt verkar det som att min teori stämde. Nu går jag och skriver en avhandling på det här. Redigerad 4 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ursäkta vice. men jag måste säga det att - sådand blir bara larvigt. Gillar inte att kvinnor ska aggera poliser hemma. Det blir en sån larvig miljö om kvinnorna ska styra över männen som de vill - tofflor liksom. Därför har jag aldrig kunnat ha ett förhållande, jag är för bestämd, jag lyder inte tjejer som fältsoldat sin general. Tycker att man kommer längst om båda hjälper till att kommma överrens, framförallt så mår båda bäst av det. Nej du har rätt, jag bara skojar. Vi bestämmer båda två. Säger jag att nu gör vi så, så gör vi så. Hon får tycka vad hon vill. Ibland blir det lite gnäll men jag får som jag vill. Andra gånger så vill hon nått och då vägrar jag och då får jag på huvet till jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ursäkta vice. men jag måste säga det att - sådand blir bara larvigt. Gillar inte att kvinnor ska aggera poliser hemma. Det blir en sån larvig miljö om kvinnorna ska styra över männen som de vill - tofflor liksom. Därför har jag aldrig kunnat ha ett förhållande, jag är för bestämd, jag lyder inte tjejer som fältsoldat sin general. Tycker att man kommer längst om båda hjälper till att kommma överrens, framförallt så mår båda bäst av det. Akta ironin, jackass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Nej du har rätt, jag bara skojar. Vi bestämmer båda två. Säger jag att nu gör vi så, så gör vi så. Hon får tycka vad hon vill. Ibland blir det lite gnäll men jag får som jag vill. Andra gånger så vill hon nått och då vägrar jag och då får jag på huvet till jag vill. Du ville ha flygane tefat i din lilla vrå, antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Akta ironin, jackass.Inlägget var trots allt till Vice., inte till dig. Ganska svårt att SE ironi över internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Mor min. Hon är nog arg varje dag. Kanske de som gör att hon dominerar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Fürern aka. farsans flickvänn och hos morsan är det Morsan/jag som reagerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Rätt så lika, men jag skulle säga att det är mor som har övertaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vet inte riktigt vad jag ska svara. Men mamma är ju helt klart den dominanta, skrikiga föräldern. Dock betyder inte detta att det är hon som bestämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Null vote. Skilda föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Det är alltid kvinnan i ett hem som bestämmer. Mamma, flickvän, syster osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts