SlewME Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Jag var otydlig och förklarade kasst, kort sagt: Mina föräldrar var skilda under hela min uppväxt, därav bestämde båda. Om ingen förstod det av tidigare inlägg. Redigerad 4 april, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag har skilda föräldrar, så det är varannan vecka. Null vote så det ryker om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Tror att det är far som bestämmer i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Mina föräldrar var skilda under hela min uppväxt, därav bestämde båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Mina föräldrar skilde sig när jag var ½ år kanske. Pappa bestämmer hos sig, Mamma hos sig. Jag bestämmer hos båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 tycker nog som slewme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Det är farsans hus och farsans grejer (det mesta iaf). Så vem tror ni? Vote: Morsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Edit: Om jag tänker efter... det är nog morsan ändå. Tur att jag inte hade hunnit vota. Antar jag. Sant. Redigerad 4 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Morsan såklart. Skulle inte vilja se ett hem med bara mig och farsan faktist. Han är som en 20-åring han med. En väldigt gammal och tjock sådan dock. Alltså så har morsan koll på 2 virriga 20-åringar som inte orkar göra något själv, så hon bestämmer när vi ska göra något. Dock har jag och farsan gått ihop i någon slags pakt där vi har morsan som mobboffer. Annars får vi aldrig våran vilja igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Det är nog morsan, eftersom jag bor hos min mamma. Men oftast så bestämmer jag rätt mycket. Så.. en jävla ANARKI!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Antar jag. Din mor ser rätt ung ut. Tror faktiskt att det är mor min som har mest att säga till om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Mjo, min mamma här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Varken min farsa eller min morsa bor hemma hos mig. >< Vote: Null (Victoria is la Boss) Ah, maten är klar! kommer min lilla sockertulpan... Redigerad 4 april, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Din mor ser rätt ung ut. Nämen fy vad rolig du är ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Frågan är väl mer om vad dom ska bestämma; om vad dom bryr sig; hur mycket dom bryr sig; hur mycket dom bestämmer. Men ja, det är väl mer en anarki. Våran familj skulle kunna jämnföras med Malcom in the middle-familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Varken min farsa eller min morsa bor hemma hos mig. >< Vote: Null (Victoria is la Boss) Ah, maten är klar! kommer min lilla sockertulpan...Ursäkta vice. men jag måste säga det att - sådand blir bara larvigt. Gillar inte att kvinnor ska aggera poliser hemma. Det blir en sån larvig miljö om kvinnorna ska styra över männen som de vill - tofflor liksom. Därför har jag aldrig kunnat ha ett förhållande, jag är för bestämd, jag lyder inte tjejer som fältsoldat sin general. Tycker att man kommer längst om båda hjälper till att kommma överrens, framförallt så mår båda bäst av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Varken min farsa eller min morsa bor hemma hos mig. >< Vem bestämmer/bestämde hemma hos Dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Egentligen mor, men jag vill vara en fri ung mang Så jag följer mina egna lagar och regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Din trådtitel är jävligt missvisande för den som inte orkar läsa ditt tvåsidorsinlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ursäkta vice. men jag måste säga det att - sådand blir bara larvigt. Gillar inte att kvinnor ska aggera poliser hemma. Det blir en sån larvig miljö om kvinnorna ska styra över männen som de vill - tofflor liksom. Därför har jag aldrig kunnat ha ett förhållande, jag är för bestämd, jag lyder inte tjejer som fältsoldat sin general. Tycker att man kommer längst om båda hjälper till att kommma överrens, framförallt så mår båda bäst av det. Okej, nu ville du inte ha förhållande, men för dom som vill.. Tror det är jobbigare att ha ett långt förhållande där det blir "jag har huvudvärk", "Jag är inte sugen" dag ut och dag in för man inte gör som dom säger. Ja, jag talar såklart om "sexstrejk" i daglig mun. Det är här Qouads bild är så bra, då det stämmer. Du tvingar inte din partner att ha sex, det är bara fel och kommer sluta med inget förhållande alls. Och ja, män är djur och kan inte äns kontrollera sin egen erektion själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts