Jump to content

Mor VS Far!

Umberto
 Share

Vem bestämmer/bestämde hemma hos Dig?  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Morsan såklart.

Skulle inte vilja se ett hem med bara mig och farsan faktist. Han är som en 20-åring han med. En väldigt gammal och tjock sådan dock.

Alltså så har morsan koll på 2 virriga 20-åringar som inte orkar göra något själv, så hon bestämmer när vi ska göra något. Dock har jag och farsan gått ihop i någon slags pakt där vi har morsan som mobboffer. Annars får vi aldrig våran vilja igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varken min farsa eller min morsa bor hemma hos mig. ><

Vote: Null (Victoria is la Boss)

Ah, maten är klar! kommer min lilla sockertulpan...

Ursäkta vice. men jag måste säga det att - sådand blir bara larvigt.

Gillar inte att kvinnor ska aggera poliser hemma. Det blir en sån larvig miljö om kvinnorna ska styra över männen som de vill - tofflor liksom. Därför har jag aldrig kunnat ha ett förhållande, jag är för bestämd, jag lyder inte tjejer som fältsoldat sin general.

Tycker att man kommer längst om båda hjälper till att kommma överrens, framförallt så mår båda bäst av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta vice. men jag måste säga det att - sådand blir bara larvigt.

Gillar inte att kvinnor ska aggera poliser hemma. Det blir en sån larvig miljö om kvinnorna ska styra över männen som de vill - tofflor liksom. Därför har jag aldrig kunnat ha ett förhållande, jag är för bestämd, jag lyder inte tjejer som fältsoldat sin general.

Tycker att man kommer längst om båda hjälper till att kommma överrens, framförallt så mår båda bäst av det.

Okej, nu ville du inte ha förhållande, men för dom som vill.. Tror det är jobbigare att ha ett långt förhållande där det blir "jag har huvudvärk", "Jag är inte sugen" dag ut och dag in för man inte gör som dom säger. Ja, jag talar såklart om "sexstrejk" i daglig mun.

Det är här Qouads bild är så bra, då det stämmer.

Du tvingar inte din partner att ha sex, det är bara fel och kommer sluta med inget förhållande alls. Och ja, män är djur och kan inte äns kontrollera sin egen erektion själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor