Tux Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Vilket program ska jag använda för att ta själva "mp3" från en video?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag brukar använda Total Video Converter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Funkar också med Virtual Dub, men dock blir den i .wav-format så du får konvertera den till Mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Funkar också med Virtual Dub, men dock blir den i .wav-format så du får konvertera den till Mp3. Fan, VirtualDub kan inte läsa wma/wmv. :'( EDIT: Total Video Converter funkade perfekt . Tack. Fast mp3 som jag extractade blev i 64 kbits/s. Lite kasst men =/ Redigerad 4 april, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Använd Sony Vegas 4/5/6/7 eller Replay converter. Replay converter kan få det till 128 som mest, Vegas kan få det till 256 om inte ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Använd Sony Vegas 4/5/6/7 eller Replay converter. Replay converter kan få det till 128 som mest, Vegas kan få det till 256 om inte ännu mer. Hur extractar jag i Sony Vegas 7 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 File - Render as - Sedan hittar du själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) File - Render as - Sedan hittar du själv. Cheers Merci beaucoup Danke schon Arigato Gratia tibi ago Tusen Takk Spasibo Muchas gracias Jag tackar Tesekkurler :teehee: Redigerad 4 april, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Är det inte Danke schön? Föråt mig admin, ty jag har syndat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts