MP5 Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Vet inte om det redan finns en sån här topic (orkar inte leta) iallafall ,här tänkte jag att ni skulle säga era favoriter av följande fordon: EN favvo helikpter TVÅ favvo bilar EN favvo båt EN favvo motorcykel. Skriv gärna varför också Mina är: helikopter:Hunter riktigt GRYM Bilar:Admiral skön bil Phoenix:fartvidunder Båt:Gummibåten (kommer inte iåg vad den heter) Liten och skön o cool Motorcykel:Faggio snygg och grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 (redigerad) Mina är Helikopter:Hunter för den låter coolt, kan skjuta och är allmälnt cool Bilar:Stinger snygg och skön att köra plus att man hoppar in i den Comet:Också cool och skön och plus att man hoppar in i den med Båt:Cuban jet max för att den är snygg och snabb och bra att hoppa med Motorcykel:PCJ 600Cool,skit snabb och man kan ju skjuta framår med den och den är bra att göra stoopie och wheelie med.. Redigerad 16 februari, 2003 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Mina är Helikopter:Hunter för den låter coolt, kan skjuta och är allmälnt cool Bilar:Stinger snygg och skön att köra plus att man hoppar in i den Comet:Också cool och skön och plus att man hoppar in i den med Båt:Cuban jet max för att den är snygg och snabb och bra att hoppa med Motorcykel:Cool,skit snabb och man kan ju skjuta framår med den och den är bra att göra stoopie och wheelie med.. Du skrev inte villken motorcykeln du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag håller med hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Oj :"> Så editerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Favvo heli: Hunter: "Brown Thunder?" Favvo bilar: Infernius: WROOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!....... Sabre Turbo: Bil-jakts klassiker, ett måste Båt: Squalo: Miami Vice känsla!!! Motorcykel: PCJ-600: Alldeles tagen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Favo helikopter - Hunter bilar - FBI Washington - Hotring racer båt - polisbåten motorcykel - sanches(?) dirtbiken iaf.. hus - kommer inte ihåg vad det heter, men det är en gul villa med ett ensamstående garage.. heter ngt spanskt eller italienskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Helikopter: Hunter (krasch boom aj donk) Bilar: Sabre turbo och Hotring Racer (vilket jag kör allt för lite ) Båt: Cuban nånting (turbo grejen) Motorcykel: PCJ600 (vroooooom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts