eminem33 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 När jag har laddat ner ett spel på pirate bay och sen ska spela det så hackar min mus och tangetbord aså det funkar inte ibland e efter osv men sen om jag skulle köpa det jag laddat ner så skulle de funka perfekt ? VF? och det är inget fel på iso filen eller spelet för jag har prova me skit många spel o de e inge grafik eller proccesor problem! VF hackar det ? tack i förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Idiot, inget warez-prat här. *rapportera* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Nevermind. Redigerad 3 april, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Read the rules. Här får vi inte hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Hehu. Balle? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts