yo.yo Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Vilket är ert favorit uppdrag?? Mitt är i allafall catalina uppdragen och the green sabre. Älskade när man kom ut på landsbygden första gången :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Reuniting the Families. Så fräckt då helikoptern tiltar och splattar sönder polisen. Just Business är ett annat roligt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Alla tre ni nämnde är jävligt bra! Annars är "Breaking The Caligulas" skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Det uppdraget jag alltid glömmer vad det heter, när jag måste veta det... Fallaway? Away nånting tror jag. Spränga flygplan och hoppa fallskärm 30.000 mil neråt. Sen finns det en massor av andra roliga uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Det uppdraget jag alltid glömmer vad det heter, när jag måste veta det... Fallaway? Away nånting tror jag. Spränga flygplan och hoppa fallskärm 30.000 mil neråt. Sen finns det en massor av andra roliga uppdrag. Du menar Dam and Blast? Redigerad 3 april, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Du menar Dam and Blast? Tror han menar "Stowaway". Gillar en massa uppdrag men favoriterna är nog: House Party Los Sepulcros Familie Reunion Pier 39(eller vad det 69?) Don Peyote Redigerad 3 april, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Tror han menar "Stowaway". Ja visst f*n blanda ihop dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Tror han menar "Stowaway". Right. Glömmer alltid det när jag måste veta det Ja visst f*n blanda ihop dom Hur i helvete lyckas du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Det där man ska skrämma en kille som åker på motorhuven! Fender Ketchup. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Det där man ska skrämma en kille som åker på motorhuven! Fender Ketchup. . Haha, håller med. De är riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SHAOLiN Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Det där man ska skrämma en kille som åker på motorhuven! Fender Ketchup. . Hehe, det är riktigt kul , spec. då han skriker och ber om nåd, etc.., carls attityd =P Dam and blast är nice då han hoppar ner från bron.. Gillar också reuniting the families då de flyger ut genom en stor reklamposter med bilen, eller har jag helt fel (?) Redigerad 3 april, 2007 av SHAOLiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Right. Glömmer alltid det när jag måste veta det Hur i helvete lyckas du med det? Ja den som visste de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Tror mina favotiter är Dam Blast: Då man krashar ett plan i en dam. Eller den enormt svåra ****** :(Kommer ej ihåg namnet) Man ska flyga en Dodo tillräckligt nära en Shamal från Liberty City, och hoppa in i Shamal:en, Döda piloterna och flyg hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Tror mina favotiter är Dam Blast: Då man krashar ett plan i en dam. Eller den enormt svåra ****** :(Kommer ej ihåg namnet) Man ska flyga en Dodo tillräckligt nära en Shamal från Liberty City, och hoppa in i Shamal:en, Döda piloterna och flyg hem. Freefall? kanske de heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 att döda smoke och officer tenpenny och pier 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hansolo86 Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Freefall? kanske de heter de uppdraget e ju rätt lätt faktiskt. Enda problemet ja hade va att ja glömde fälla ut landningsställen första gången ja gjorde uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) Alla uppdrag på landsbyggden efter Ghetto uppdragen i Los Santos som också är jäkligt skoj! De flesta uppdragen i SA är roliga därför svårt att endast välja ett. Redigerad 25 maj, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Alla uppdrag I San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Pier 69 och Breaking the bank at Caligulas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 jag gillar alla uppdrag med den där hood känslan typ dom i börgan o dom i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts