Juster Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 jo det är så att nån mobbad unge på msn påstår att han ska kunna hacka min dator d.v.s han ska ´kunna spärra min Start knapp via min IP adress. Går det verkligen,och isf hur gör man för att slippa det? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Säg åt han att prova så får du se om han ljuger eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Om du har en laglig version av Xp(Vista och har brandväggar/antivirus så borde du klara dig. Plus det faktum att han förmodligen är full av skit och inte skulle kunna hacka sig ur en blöt papperspåse. That´s right, the ol´ wet bag insult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 jo det är så att nån mobbad unge på msn påstår att han ska kunna hacka min dator d.v.s han ska ´kunna spärra min Start knapp via min IP adress. Går det verkligen,och isf hur gör man för att slippa det? tack på förhand Haha Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Han lyckas nog inte ska du se! du kan vara lugn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Säg att ditt ip är 127.0.0.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Haha. Så var det för mig igår ochså. En unge sa så till mig på Xfire för jag vägrade hjälpa han . Redigerad 3 april, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Säg till honom att fucka sin morsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 http://john.se/blog/wp-content/uploads/200...er-bullshit.jpg Säg till honom att fucka sin morsa Doktor Ceone hittar en pedagogisk och metodisk lösning som vanligt. --- Tomma hot, inget att oroa sig över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Doktor Ceone hittar en pedagogisk och metodisk lösning som vanligt. You just made my day! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Nejdå. Skicka hans MSN-adress i ett PM till mig. Redigerad 3 april, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Ja, majoriteten här snackar ganska mycket gojja. Det är självklart att det går att hacka dig och din startknapp via din ip-adress. Den stora frågan är: Kan HAN göra det? I övrigt stämmer det bra som majoriteten här sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 "U iz t3h sux0r, 1 iz g0nna h4xx y0u!!!!11 Lolz!" "Yeah, right" *Pimpslap* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 "U iz t3h sux0r, 1 iz g0nna h4xx y0u!!!!11 Lolz!" "Yeah, right" *Pimpslap* Vem berättade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SHAOLiN Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Hahah, p12:an bara driver med dig, det är chill.. Om någon skulle säga så, så tror jag nog inte han/hon skulle nämna något om att spärra startknappen.., är nog rätt lätt å förhindra.. jEG skel hecka din daturr^ Ett tomt hot..? Redigerad 3 april, 2007 av SHAOLiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Självklart går det, men han lär inte ska kunna göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Okej tack för svaren! @Godfather du har ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ja du undrar vad Godfather ska ha hans MSN till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag kan låsa min egen startknapp, så tekniskt sett skulle jag kunna göra det om jag kunde komma in på den andres dator. Men det är näst intill omöjligt med alla brandväggar och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ja du undrar vad Godfather ska ha hans MSN till Ha roligt` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts