SilentViper Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Hej jag försöker tabort mina låtar från min MP3 men säger att disketen är skriv skyddad Men min förra Mp3 gick att tabort och lägga in musik. Här är ett screen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Det ska väl gå att ta bort antar jag. Men annars kanske du kan ta bort låtarna genom MP3:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Det ska väl gå att ta bort antar jag. Men annars kanske du kan ta bort låtarna genom MP3:n? Vet ej ska kolla. EDIT: Det funkade Redigerad 3 april, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) På min MP3 spelare så om jag har "hold" på så är allt skrivskyddat. Och om jag stänger av "Hold" på mp3 så är det inte skrivskyddat. Kolla det? Redigerad 3 april, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 På min MP3 spelare så om jag har "hold" på så är allt skrivskyddat. Och om jag stänger av "Hold" på mp3 så är det inte skrivskyddat. Kolla det? Jag tror jag hadde hold inne men det funkar iaf. tog bort låtarna genom Mp3en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Har du minneskort? Isånna fall är den vita pluppen brevid skrivskydds grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Har du minneskort? Isånna fall är den vita pluppen brevid skrivskydds grej. Hur vet jag att jag har minneskort? har ej varit problem med min förra Mp3 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 asså om du har löstagbart minneskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 asså om du har löstagbart minneskort Det vette fan om jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts